SBS6 Wegmisbruikers deel 4

Motorvirus

BigTwin
16 jun 2008
38.234
255
[img=500]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDPZmPTxJWXDCmAHpOC03iBdb7-MG3PdQqUVH7pcR0YHwmWfGmgQ[/img]​

Ook naar Wegmisbruikers gekeken/geërgerd??

hunghunghung.png

laat hier je opmerkingen of irritaties achter!

andrededwerg_04.jpg
full


wat ging er aan vooraf
 
Laatst bewerkt:
TVP dan maar (begint leuk te worden sinds "hung hung hung") :+
 
Laatst bewerkt:
TVP en HUNG HUNG HUNG maar wel zachtjes want het irriteert :+
 
Laatst bewerkt:
Zullen we allemaal ophouden met harder optrekken dan een vrachtwagen dat doet? "Is nergens voor nodig"! Wat een redenering zeg...
 
Wat een irritant programma is dat, bij blik op de weg wordt er uitgelegd waarom dingen gevaarlijk zijn en pakken ze inderdaad mensen op gevaarlijk gedrag. Ik denk zelf dat dit ook de bedoeling van de regel en wetgeving is. Bij wegmisbruikers is het maar sensatie tv zonder gegronde redenen. Wegmisbruikers kijk ik voor de reacties van de rare mensen op de weg, maar laat ze aub ophouden met proberen serieuze onderwerpen te behandelen. Het blijft wel sbs he!
 
Ik vind het programma nog best meevallen, maar ik haak af door de vele aankondigen van "spannonde dingen" die dan vervolgens 3 reclameblokken later komen. Dat gaat mijn irritatiegrens ruimschoots te boven :X

"Straks, gaat deze motorduivel er met duizelingwekkende snelheden vandoor, maar eerst gaan we naar Wiederweerscha in de provincie Friesland waar..."

Dus ik kijk het niet meer, maar dankzij dit topic mis ik de schaarse hoogtepunten toch niet *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan