SBS6 wegmisbruikers deel III

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb echt een SCHIJT hekel aan die presentator ik vind het echt zo`n vies ventje met z`n foei joggie je rijdt wel 15km te hard had je dat maar niet moeten doen, alsof hij dat nooit doet.... kom op zit nog altijd te wachten tot hij een keer in z`n eigen programma komt maarja dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren ik kijk het programma ook nooit meer, geef mij maar blik op de weg dat is gewoon veel beter gepresenteerd en ik vind het ook geweldig dat hij minister spee er niet in wou hebben kom op als ik die vragen hoor altijdd bij wegmisbruikers denk ik echt van welke achterlijke begrijpt dat niet... en dan had je hem nog altyd met die stomme verkeers borden en die duim dat was opzig nog wel is grappig de antwoorden die sommige mensen gaven
 
Laatst bewerkt:
en dan had je hem nog altyd met die stomme verkeers borden en die duim dat was opzig nog wel is grappig de antwoorden die sommige mensen gaven

Het zou toch wat zijn als ie je aan zou spreken op straat;

'Meneer, weet u wat dit bord betekent?'

'Ja hoor, dat is een verbod voor lelijke tuinkabouters'.
 
Laatst bewerkt:
Kolere zeg. Deel 3 alweer over dat stinkende programma met die tuingnoom en die wiskundeleraar.

Vanavond gewoon weer kijken dus '(

[me="Maxim7s"]is een ramptoerist[/me]
 
Iedereen snapt toch wel dat ons André helemaal geen eigen mening heeft over weggebruikers, maar dat hij enkel de teksten opleest die de redactie heeft bedacht?

Niet dat ik André geweldig vind hoor, maar een andere presentator, zou precies dezelfde teksten gebruiken. Het is gewoon het programma, dat op sensatie is gericht en de boel lekker aandikt. A la commerciële omroep, geld verdienen, kijkers lekker maken enz enz...
 
Iedereen snapt toch wel dat ons André helemaal geen eigen mening heeft over weggebruikers, maar dat hij enkel de teksten opleest die de redactie heeft bedacht?

Niet dat ik André geweldig vind hoor, maar een andere presentator, zou precies dezelfde teksten gebruiken. Het is gewoon het programma, dat op sensatie is gericht en de boel lekker aandikt. A la commerciële omroep, geld verdienen, kijkers lekker maken enz enz...
Maakt niet uit, hij doet het, dus hij mag er op aan worden gesproken.
 
Zolang we met z'n allen blijven kijken komen er voldoende inkomsten uit reklametijd....... en dat is het enige dat telt bij de commerciele tv....... :]
 
In het oog houden dat "Wegmisbruikers" een programma is waar kijkcijfers mee gescored moeten worden.
Het heeft een stichterlijke inhoud waarbij de dader publiekelijk aan de schandpaal wordt gezet.
Dat was al in de middeleeuwen volksvermaak nr.1. Alleen zijn de rotte tomaten nu bonnen geworden.

Sommige "misbruikers" komen er nog mals vanaf als ik hun serie overtredingen bekijk.
Andere zoals de stuntende motorrijders worden zwaar gepakt.
Zo zonder de situatie in ogenschouw te nemen worden er bonnen uitgedeeld.

Onlangs een jonge vrouw die iets riep tegen 2 agenten op de fiets die tegen het verkeer in reden. Iets van sukkels o.i.d..
De vrouw heeft 4 uur op het pol.bureau gezeten. Ik weet niet of er nog een bonnetje achteraan kwam.
Kijk die agenten moeten toch een wat dikkere huid hebben in zo'n situatie. Ze fietsen tegen het verkeer in. De burger weet niet dat dat voor een controle is van het fietsverkeer op de andere zijde. Dat staat nergens.

Komt er een politiewoordvoerder vertellen dat ook agenten niet uitgescholden dienen te worden.
Mee eens, zomaar schelden kan niet, maar wel als iemand tegen het verkeer in fietst.
Die agenten hadden gewoon sorry moeten zeggen.
 
Ik vind het een beetje raar dat sommige mensen altijd beginnen over dat als ze een ongeluk krijgen tijdens hun hobby dat ze de ziektekosten maar zelf moeten betalen. Geld dat volgens jullie alleen voor motorrijders? of ook voor alle andere hobbies/sporten waar enig risico in zit zoals: wielrennen, turnen, voetbal, motorcross, zelfs als je tijdens het paardrijden van je paard valt kun je wat breken. Moeten die mensen dan ook alles zelf betalen omdat je dan ook kan zeggen ja moet je maar niet gaan paardrijden, je weet dat je eraf kan vallen. Volgens mij hebben we juist een ziektekosten verzekering omdat het leven nou eenmaal vol met risico's zit en dat je nooit iemand medische zorg mag weigeren omdat ie geen geld heeft voor een opname oid.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een beetje raar dat sommige mensen altijd beginnen over dat als ze een ongeluk krijgen tijdens hun hobby dat ze de ziektekosten maar zelf moeten betalen. Geld dat volgens jullie alleen voor motorrijders? of ook voor alle andere hobbies/sporten waar enig risico in zit zoals: wielrennen, turnen, voetbal, motorcross, zelfs als je tijdens het paardrijden van je paard valt kun je wat breken. Moeten die mensen dan ook alles zelf betalen omdat je dan ook kan zeggen ja moet je maar niet gaan paardrijden, je weet dat je eraf kan vallen. Volgens mij hebben we juist een ziektekosten verzekering omdat het leven nou eenmaal vol met risico's zit en dat je nooit iemand medische zorg mag weigeren omdat ie geen geld heeft voor een opname oid.

Dat is wel erg off topic. Er is vast wel een ander topicje ergens voor te vinden, en anders kun je er één starten.
 
kilowattknijper wel je feiten goed voor elkaar hebben he!

AMSTERDAM - De 37-jarige Slean Holbert had thuis wat uit te leggen aan haar drie kindjes. Mama was de cel in gesmeten door zes Amsterdamse agenten, moest haar bh uittrekken en werd als een crimineel behandeld. Haar misdaad? "Ik had 'sufferd' geroepen."


Ik fietste woensdagmiddag samen met een vriendin rond vier uur over de Overtoom toen er twee jonge agentjes aan de verkeerde kant van de weg ons tegemoet kwamen fietsen", begint Slean haar verhaal. "Mijn vriendin reed met een bakfiets met haar kindje erin en zij moest heel moeilijk doen om langs die agenten te kunnen. Daarop zeiden wij iets in de trant van 'Nou nou, die politie van tegenwoordig', echt als grap. Vervolgens kwamen ze achter ons aan, over de stoep, en haalden ons in. Ik zei: 'Dat is al de tweede overtreding van de politie' en riep nog: 'Wat een sufferds' en 'Pannenkoeken'. Daarop wilden ze mij aanhouden en ze riepen ook nog versterking op van andere agenten. Die kwamen aan met een busje." De kersverse moeder van een tien weken oude baby werd vervolgens in de cel gestopt, waar zij haar bh moest uitdoen voor de fouillering.
Volgens een woordvoerder van de politie voelden de agenten zich beledigd: "En de dame wilde niet vrijwillig mee naar het bureau, dus hebben we een busje laten komen.

Bron televaag Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Laatst bewerkt:
NIET KIJKEN !

alternatief
discovery shooting met de myhtbusters
rtl4 da liks
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerste scene gezien met die voetbaltrainer.
Ben ik dan de eneige die 7 keer ziet dat hij ook een remlamp kapot heeft?
Ik ben inmiddels gezapt!
 
oh oh oh die oneliners "die andere scheidsrechter, de officier van justitie" "net nog getackeld voor de doellijn"

Tackelen voor de doellijn is volgens mij toch echt een penalty en ie was geen scheidsrechter, maar trainer... >.>

Naja, hoe zat het met da liks? :P ff kijken
 
Wat een flikkers joh!! Goedzo rij maar door 180, 183. Zo invordering :N

Hoezo flikkers, zij geven toch geen gas in die auto?

Ik vind jou maar een zielig mannetje, als jij zo in het leven staat. Medelijden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan