SBS6 wegmisbruikers deel III

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
c3075a23-3a34-4fe6-9b66-1a5e7dd26eac_sbs6_wegmisbruikers_header.jpg


Ook naar Wegmisbruikers gekeken/geërgerd??

laat hier je opmerkingen of irritaties achter!

andrededwerg_04.jpg
full


wat ging er aan vooraf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om maar te beginnen dan

Wat een onzin dat die gasten die op de parkeerplaats van de makro hun rijbewijs moesten inleveren. Er is geen hond in de buurt, die winkel is dicht. En waar zou je zoiets dan moeten doen? In je achtertuin :/
 
hee mod, leuk einde van deel 2.... we hebben het over wel of geen helm, en u sluit af met:"ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot..." :9~
 
hee mod, leuk einde van deel 2.... we hebben het over wel of geen helm, en u sluit af met:"ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot..." :9~~

Jee, ik kan doen alsof het briljant was, maar het was toeval :')
 
Krijgt dit sensatieprogramma niet een beetje te veel aandacht zo? Ik zou zeggen negeren en massaal niet meer kijken. Dan is de aandacht voor dhr. Spee zijn propaganda zo verdwenen.
 
Om maar te beginnen dan

Wat een onzin dat die gasten die op de parkeerplaats van de makro hun rijbewijs moesten inleveren. Er is geen hond in de buurt, die winkel is dicht. En waar zou je zoiets dan moeten doen? In je achtertuin :/

Ja en dan die brul aap met zn commentaar. Erg bekrompen van die pikkies om ze het rijbewijs af te pakken. Als ze hun gewoon hadden toe gesproken ofzo dan kunnen ze ook wat vaker op respect rekenen als het wel nodig is.
 
Krijgt dit sensatieprogramma niet een beetje te veel aandacht zo? Ik zou zeggen negeren en massaal niet meer kijken. Dan is de aandacht voor dhr. Spee zijn propaganda zo verdwenen.

Is wel zo, maar zo werkt het nou eenmaal bij mensen. Hetgeen extreme emoties uitlokt, blijft aantrekkelijk. Positief en negatief.

Vergelijk het maar eens met hele knappe of hele lelijke mensen. Op de één of andere manier kijk je er net langer naar, allebei.

~[edit]
Er zijn trouwens wel meer dingen die overdadig veel aandacht krijgen op MF ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is wel zo, maar zo werkt het nou eenmaal bij mensen. Hetgeen extreme emoties uitlokt, blijft aantrekkelijk. Positief en negatief.

Vergelijk het maar eens met hele knappe of hele lelijke mensen. Op de één of andere manier kijk je er net langer naar, allebei.

\[edit]
Er zijn trouwens wel meer dingen die overdadig veel aandacht krijgen op MF ;)

Zit ook wel iets in. Zo hebben we in ieder geval een uitlaatklep hier :)

Persoonlijk irriteer ik me dusdanig aan het programma, dat ik me voorgenomen heb om niet meer te kijken. In oktober kunnen we in ieder geval weer Blik op de Weg kijken, daar weten ze in ieder geval wel hoe je een journalistiek verantwoord verkeersprogramma moet maken.
 
Zit ook wel iets in. Zo hebben we in ieder geval een uitlaatklep hier :)

Persoonlijk irriteer ik me dusdanig aan het programma, dat ik me voorgenomen heb om niet meer te kijken. In oktober kunnen we in ieder geval weer Blik op de Weg kijken, daar weten ze in ieder geval wel hoe je een journalistiek verantwoord verkeersprogramma moet maken.

:^ ik zit me echt te irriteren aan die klote kabouter.. reden genoeg om gewoon door te zappen.
 
Tja er is veel irritatie omtrent de presentator wat ook wel terecht is door de manier waarop. Volgens mij wordt soms wel vergeten dat dit hele programma achter de pijpen van meneer Spee aan danst. Hij is de regisseur en trekt dus aan de touwjtes. Maar idd genoeg redenen om door te zappen :)
 
Laatst bewerkt:
Komt altijd toch voor topgear? Dan is dat de reden waarom ik die smurf elke keer zie ;).
 
Voor de liefhebbers van Blik op de Weg:

De uitzenddata van de eerste zes afleveringen van serie 22 zijn bekend:

1. dinsdag 27 oktober 2009
2. dinsdag 3 november 2009
3. dinsdag 10 november 2009
4. dinsdag 17 november 2009
5. dinsdag 24 november 2009
6. dinsdag 1 december 2009

Normaal gesproken is de laatste v/het seizoen de motorspecial. Bron: http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/afleveringen.shtml
 
Voor de liefhebbers van Blik op de Weg:

De uitzenddata van de eerste zes afleveringen van serie 22 zijn bekend:

1. dinsdag 27 oktober 2009
2. dinsdag 3 november 2009
3. dinsdag 10 november 2009
4. dinsdag 17 november 2009
5. dinsdag 24 november 2009
6. dinsdag 1 december 2009

Normaal gesproken is de laatste v/het seizoen de motorspecial. Bron: http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/afleveringen.shtml


Deze plak ik even in het BODW topic :Y
 
Krijgt dit sensatieprogramma niet een beetje te veel aandacht zo? Ik zou zeggen negeren en massaal niet meer kijken. Dan is de aandacht voor dhr. Spee zijn propaganda zo verdwenen.


Jammer genoeg denken wij motorrijders er wel zo over, maar heel veel brave burgers, wijzen met het vingertje naar motorrijders, die altijd te hard rijden en levensgevaarlijke stunts uithalen. Terwijl ze al krant lezend met 150 over de linkerbaan scheuren, in hun door de baas betaalde leaseblik (Die ze van hun eigen centen nooit kunnen betalen) denkend, dat de regels voor hun niet gelden. Helaas vormen al deze "keurige" model burgers wel de meerderheid in Nederland en beïnvloeden zo de publieke opinie meer als wij met z'n allen kunnen.

Dat neemt niet weg, dat ik alleen maar naar wegmisbruikers kijk als ik wat verkeerds gegeten heb. Het is namelijk goedkoper als een braakmiddel, maar met hetzelfde effect. :+
 
Jammer genoeg denken wij motorrijders er wel zo over, maar heel veel brave burgers, wijzen met het vingertje naar motorrijders, die altijd te hard rijden en levensgevaarlijke stunts uithalen. Terwijl ze al krant lezend met 150 over de linkerbaan scheuren, in hun door de baas betaalde leaseblik (Die ze van hun eigen centen nooit kunnen betalen) denkend, dat de regels voor hun niet gelden. Helaas vormen al deze "keurige" model burgers wel de meerderheid in Nederland en beïnvloeden zo de publieke opinie meer als wij met z'n allen kunnen.

Dat neemt niet weg, dat ik alleen maar naar wegmisbruikers kijk als ik wat verkeerds gegeten heb. Het is namelijk goedkoper als een braakmiddel, maar met hetzelfde effect. :+

Ja en dit sensatieprogramma bevestigd dit negatieve beeld inderdaad. Hoewel de automobilist er ook niet echt positief uit komt. Beelden van automobilisten / motorrijders die vrachtwagens de ruimte geven, die zie je nooit. En er zijn nog echt weggebruikers die vrachtwagens de ruimte geven, ik ben er 1 van.

En zoals eerder aangegeven begrijp ik ook wel dat dit topic een mooie uitlaatklep is.

Maar ik lees dus net dat er ook een BODW topic is. Ik ga daar maar eens een kijkje nemen :)
 
Om maar te beginnen dan

Wat een onzin dat die gasten die op de parkeerplaats van de makro hun rijbewijs moesten inleveren. Er is geen hond in de buurt, die winkel is dicht. En waar zou je zoiets dan moeten doen? In je achtertuin :/

maar veel respect voor hoe netjes en kalm de "stunters"bleven...daar kan menig medelander een punt aanzuigen!!
 
Tja als er een ventje op een brommer verongelukt omdat hij die stunts ook eens wilde proberen op dat macro terrein, dan heeft oom agent echt wel een punt.

dat was ook de reden van het lik op stuk beleid in die gemeente overigens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan