SBS6 wegmisbruikers deel III

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
noem jij dat een wheelie......?? :N dat hupje..... :Z

Hupje dan, wat jij wil. Zal mij ook een worst wezen, ik vind het wel prima want hij deed het op een relatief veilige plaats.

Er zijn alleen zat ambtenaren die daarvoor het rijbewijs innemen.
 
Die agent die de camera enz bediende vond het ook een kleintje, die ander vond het nog steeds te gevaarlijk. Ik vond het niet heel gevaarlijk, vond die ''spreekbeurt'' zoals de motormuis het noemde ook een beetje overdreven.
 
Laatst bewerkt:
ik kijk al uit naar de man die de agenten ff gaat uitkafferen :+

hij zal vas wel iets fout hebben gedaan hoor, daar niet van...
 
ik kijk al uit naar de man die de agenten ff gaat uitkafferen :+

hij zal vas wel iets fout hebben gedaan hoor, daar niet van...

Ik wil niet zeuren hoor, maar ik moet het even zeggen.

.............het gaat er niet om wat je rijd, maar hoe hard je rijd!.................................

Rijd is in beide gevallen met dt. :$ ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat een lulletjes, die gast stond gewoon bij die scooter die op de grond lag te kijken, had m in ieder geval even opgeraapt ofzo...
 
Waarschijnlijk was er de vorige keer ook meer voorgevallen dan dat ze toen uitgezonden hebben. Die vader verwijst duidelijk naar het achterna racen van zijn zoontje.
Ik herinner me nog iets van een cayenne, of een andere grote auto, die toen op de beelden te zien was.
Dat bleek toen ook een buurtbewoner te zijn die verhaal kwam halen waarom die agenten met een noodgang over zijn terrein, langs enkele schuren met werknemers, reden.

Gewoon opgekropte woede dus..

Mooie tv :P
 
Laatst bewerkt:
hé... een prive mail van Gierl0

erg onvolwassen.
============
nee jij gedraag je wel volwassen hé.

ah.. een zogenaamde jij-bak..... en zo goed beargumenteerd.... en dat terwijl ik het over meneer tokkie had.

als je wat te melden hebt Giel0, doe dat dan ff hier, ik wens jou niet in mij mailbox aan te treffen.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk was er de vorige keer ook meer voorgevallen dan dat ze toen uitgezonden hebben. Die vader verwijst duidelijk naar het achterna racen van zijn zoontje.
ze kunnen het jochie toch moeilijk langzamer volgen dan dat het jochie zelf rijdt. het jochie bepaalde het tempo, niet de politie....

de eeuwige "ik voelde me opgejaagd" kan echt niet meer, die is oud en opgebruikt.

gewoon je verantwoordelijkheid nemen als je de wet overtreedt.... doen we allemaal toch geregeld?
 
Word nog wat hier :+

Maar wat een vreselijke tokkie familie zeg. Ik snap echt niet dat ze die pa niet effe mee nemen naar t bureau dan. Wat een boeren lul.
 
hé... een prive mail van Gierl0ah.. een zogenaamde jij-bak..... en zo goed beargumenteerd.... en dat terwijl ik het over meneer tokkie had.

als je wat te melden hebt Giel0, doe dat dan ff hier, ik wens jou niet in mij mailbox aan te treffen.
:?

Ik heb je helemaal geen prive bericht gestuurd? Hoe kom je daarbij?
 
Laatst bewerkt:
Werkeloos.... benieuwd of ie naast zn grote huis die dikke merc uit het 1e filmpje nog heeft staan. Ach, ik ben gewoon jaloers denk ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan