SBS6 Wegmisbruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batsevietser

Rookie
25 jun 2003
13
0
Landgraaf
Ik heb net naar wegmisbruikers gekeken en ga van de week mijn jap inruilen voor een duc, mag ik tenminste ook mijn rijbewijs behouden! 0-)
 
Ik heb net naar wegmisbruikers gekeken en ga van de week mijn jap inruilen voor een duc, mag ik tenminste ook mijn rijbewijs behouden! 0-)


hebbie ook al zitten kijken???

nee zeg die kerel in die mercedes wat een kloothommel was da zeg.. en die agent maar engelen geduld hebben.. zieeeek gewoon.. die chauffeur reed gewoon vast aan... B|

Je zou die kerel toch willen afvoeren enne allergisch voor de camera?? Iets te verbergen?? :X

en dan die dropveter in die Opel Kadetju... ook al zo gifkikker...
en die motoren... ik vond ze wel gaaf hard gaan hoor :X .. alleen helaas voor hun rijbewijs,,
 
Wat een dwaas die vent in die mercedes :r Respect dat die agent zichzelf zo in bedwang kon houden. Van mij had ie die gek wat harder aan mogen pakken.
 
Nou het mooie van mijn jap vindt ik toch wel dat ik elke maand nieuwe slijtboutjes kan kopen en niet zozeer de snelheid.
en inhalen op een doorgetrokken streep vindt ik nou niet erg sociaal of sta ik daar alleen? O-)
 
Nou het mooie van mijn jap vindt ik toch wel dat ik elke maand nieuwe slijtboutjes kan kopen en niet zozeer de snelheid.
en inhalen op een doorgetrokken streep vindt ik nou niet erg sociaal of sta ik daar alleen? O-)


ooooooh mag da nie?? tssk mag ook niks meer tegenwoordig :X
 
Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind dit echt het meest wagelijke tv programma van dit moment :r :r

Iedereen die te hard rijdt wordt tot de grond toe afgebrand over hoe onverantwoord dat wel niet is, maar over een dronken automobilist wordt bijna niets gezegt |( |(

Nee bij mij gaat dat programma niet meer aan :( is niet goed voor me bloeddruk *D
 
en inhalen op een doorgetrokken streep vindt ik nou niet erg sociaal of sta ik daar alleen? O-)
Ging toch vrij netjes?
Als iemand in blik m'n bochtje dreigt te gaan verzieken laat ik me ook niet tegenhouden door een doorgetrokken streepje meer of minder.
Zolang 't maar veilig voor mezelf en een ander blijft, en dat was 't in dit geval.

Maar 't programma lijkt idd nergens op, ze maken van elke mug een olifant en die commentaarsmurf is helemaal om te kotsen.
 
Ging toch vrij netjes?
Als iemand in blik m'n bochtje dreigt te gaan verzieken laat ik me ook niet tegenhouden door een doorgetrokken streepje meer of minder.
Zolang 't maar veilig voor mezelf en een ander blijft, en dat was 't in dit geval.

Maar 't programma lijkt idd nergens op, ze maken van elke mug een olifant en die commentaarsmurf is helemaal om te kotsen.

die stem... die stem van die kerel is........HEEEL apart.. je moet ervan houden.. maarre hij verdiend ze wel beter dan ik :X
 
en inhalen op een doorgetrokken streep vindt ik nou niet erg sociaal of sta ik daar alleen? O-)

Het schrale is dat tegewoordig bijna allen 80 en 100 wegen een grote doorgetrokken streep hebben....... afgestemd op auto's...... dat een auto 5 km en een motor 100 meter nodig heeft om in te halen laten ze maar even buiten de gedachte.... |(

maar dit is ook de laatste keer dat ik reageer op dit walgelijke spectakel showtje een soort blik op de weg met een idols sausje :r

Op zaterdag 01 november 2003 22:21 schreef Aniki het volgende:
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42324/singlepost/976454

vond het het nog niet eens waard om een nieuw topic voor te openen

walgelijk programma :r

misschien wordt het tijd voor een centraal: "dood aan die opgeblazen-pleuris-kabouter van wegmisbruikers" topic })
 
Laatst bewerkt:
en inhalen op een doorgetrokken streep vindt ik nou niet erg sociaal of sta ik daar alleen? O-)

Als je die twee motorrijders met gehuurde motoren bedoelde, die mochten daar inhalen. Erges op het forum staat wel iets over dubbele doortrokken strepen. En deze waren meer dan 18 cm van elkaar verwijderd.
 
Als je die twee motorrijders met gehuurde motoren bedoelde, die mochten daar inhalen. Erges op het forum staat wel iets over dubbele doortrokken strepen. En deze waren meer dan 18 cm van elkaar verwijderd.
Heel juist. Zit net te denken over een iemeeltje naar sbs.
 
is die kerel zo klein dan???????????


niet op gelet eigenlijk en JA laten ze gelijk een goeie reporter daarvoor in de plaats zetten :}
 
Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind dit echt het meest wagelijke tv programma van dit moment :r :r

Iedereen die te hard rijdt wordt tot de grond toe afgebrand over hoe onverantwoord dat wel niet is, maar over een dronken automobilist wordt bijna niets gezegt |( |(

Nee bij mij gaat dat programma niet meer aan :( is niet goed voor me bloeddruk *D

Maak je niet zo druk, Lady J...

Het is elke week een ander thema, volgende week (geloof ik) komt rijden onder invloed aan de beurt...

Zal je toch nog 1x moeten kijken ;)
 
Ik heb me weer dood zitten ergeren aan het opruiende commentaar van de verotte |#$%@& idioot hieronder. Wat een stelletje mongolen bij dat programma zeg! Tuurlijk laten ze best flinke overtredingen zien, maar wat doen ze hun best om het vreselijk aan te dikken met die eikel en zijn Popie Jopie stem :(

Een van de meest belachelijke momenten vond ik de BMW motorrijder die stevig doorreed en met een hoge snelheid voorbij de fietsers ging. Tuurlijk ging hij te hard, maar die kleine rukeend verteld dan bijna kraaiend dat hij rakelings langs die fietsers ging. Terwijl hij er netjes, maar te hard voorbij ging. Je zou bijna denken dat hij ze dood had willen rijden als je naar dat stemmingmakende gelul luistert |(

Op zich heb ik geen bezwaar tegen zo'n programma, maar laat ze dan fatsoenlijk commentaar geven. Wat mij betreft knallen ze dit gedrocht ergens de vangrail in :r

foto_wegmisbruikers.jpg
 
Als je die twee motorrijders met gehuurde motoren bedoelde, die mochten daar inhalen. Erges op het forum staat wel iets over dubbele doortrokken strepen. En deze waren meer dan 18 cm van elkaar verwijderd.
Waar staat dat dan? (ik ben nieuwsgierig, nog nooit van een dergelijke regel gehoord.)
 
Waar staat dat dan? (ik ben nieuwsgierig, nog nooit van een dergelijke regel gehoord.)

Geen idee precies. In ieder geval komt het vanuit Europese wetgeving. Een dubbele middenlijn waar de strepen minder dan 18 cm van elkaar verwijderd zijn gelden als één lijn. Anders moeten ze gezien worden als de lijnen aan de zijkant van de rijstrook.
 
Ook in deze aflevering stalen de motorrijders weer de show!
Held van de dag: De BMW rijder.

Agent: "U haalde die fietsers asociaal en gevaarlijk hard in"
Hij: "Oh ja, die met dat tennisrokje ja"
:}
 
Ook in deze aflevering stalen de motorrijders weer de show!
Held van de dag: De BMW rijder.

Agent: "U haalde die fietsers asociaal en gevaarlijk hard in"
Hij: "Oh ja, die met dat tennisrokje ja"
:}

Dat is de echte biker hè. Lekker een stukkie toeren op je fiets en nog genieten van de omgeving ook. Heerlijk dat buitegebeuren.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan