SBS6 Wegmisbruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.
(twonha geeft eens eerlijk toe: die Van Spee kerel vertelt toch gewoon hoe de regels zijn, antwoordt toch gewoon eerlijk op alle vragen op een manier zoals je dat mag verwachten? Dat de vragen dan soms wat voor de hand liggen of gewoon belachelijk zijn, is toch niet zijn schuld...?)
Mijn favo vraag aan Koos is nog altijd die ene keer dat er een auto in de fik stond op de vluchtstrook.
"Koos, we zagen net die auto in de brand vliegen, hoe kan zoiets nou gebeuren?" :')

Persoonlijk heb ik tegenwoordig bij alles wat me opvalt zoiets van: wat zou Koos hiervan zeggen?
 
Mijn favo vraag aan Koos is nog altijd die ene keer dat er een auto in de fik stond op de vluchtstrook.
"Koos, we zagen net die auto in de brand vliegen, hoe kan zoiets nou gebeuren?" :')

Persoonlijk heb ik tegenwoordig bij alles wat me opvalt zoiets van: wat zou Koos hiervan zeggen?

doet me ineens denken over een stuk uit 112 weekend (vroegah)

Stond een huis in de fik en ze interviewde de bewoner.

Meneer, uw huis stond in de brand?
Ja, ik lag te slapen toen het gebeurde..
En wat deed u toen ?

:X :X

koffie zetten natuurlijk :P

Wat zou Koossie doen ?
 
doet me ineens denken over een stuk uit 112 weekend (vroegah)

Stond een huis in de fik en ze interviewde de bewoner.

Meneer, uw huis stond in de brand?
Ja, ik lag te slapen toen het gebeurde..
En wat deed u toen ?

:X :X



koffie zetten natuurlijk :P

Wat zou Koossie doen ?



de brandweer vertellen dat ze niet midden op straat mogen parkeren ... :X
 
Laatst bewerkt:
'Koos, we zagen net...' B|

'We hebben wat videobeelden van uw gemaakt, waarmee we u mee willen confronteren...' B|

'Straks in wegmisbruikers...' B|

'Straks in wegmisbruikers...' B| B|

'Zometeen in wegmisbruikers...' B| :Z


- Do you speak Egnlish?
- Ja, dat kan ik ook (?) _O-


Maar dat die shoarmabezorger nog een boete kreeg voor het niet meteen kunnen tonen van een rijbewijs vond ik echt diep en diep triest zeg. 'U bezorgt ons weer een hoop extra werk.' Flikker toch op joh :r Hoop dat ze dat volgende pitabroodje ff volschijten :r

En nog ff wat anders, die Chinezen. Die wegmarkering (dubbele streep, met groen vlak ertussen) staat toch voor max 100 km/h? Of was het tijdelijk 70 km/h?
 
'Koos, we zagen net...' B|

'We hebben wat videobeelden van uw gemaakt, waarmee we u mee willen confronteren...' B|

'Straks in wegmisbruikers...' B|

'Straks in wegmisbruikers...' B| B|

'Zometeen in wegmisbruikers...' B| :Z


- Do you speak Egnlish?
- Ja, dat kan ik ook (?) _O-


Maar dat die shoarmabezorger nog een boete kreeg voor het niet meteen kunnen tonen van een rijbewijs vond ik echt diep en diep triest zeg. 'U bezorgt ons weer een hoop extra werk.' Flikker toch op joh :r Hoop dat ze dat volgende pitabroodje ff volschijten :r

En nog ff wat anders, die Chinezen. Die wegmarkering (dubbele streep, met groen vlak ertussen) staat toch voor max 100 km/h? Of was het tijdelijk 70 km/h?

Je vergeet de favoriet:
"Volgende keer in Wegmisbruikers:"
 
Hehe ja, 33 schadevrije jaren, komt zo'n 6 keer per jaar in zweden dus als het hagelt hier dan is dat geen reden om snelheid te minderen.
En er rijdt zo af en toen wel eens iemand bij hem op zijn trekhaak omdat zn auto van alle laatste nieuwe voorzieningen is voorzien waardoor hij altijd op tijd stilstaat en andere mensen dat niet kunnen. :')
Iemand hier een filmpje van? 8-)
 
Nee, dat stuk is altijd 70. Borden gaan boven belijning. Is trouwens verder een prima chinees uit Schildwolde.

Ja ok...maar waarom dan een groene lijn ertussen (100 km/h)? Haal iig de groene streep weg en desnoods nog een doorgetrokken streep ook en dan het bord 70 ernaast. Dit is nl een beetje verwarrend (hoewel het bord uiteraard voor gaat).
 
Tsjongejonge, hoor die Spee weer praten, alleen die toon al!
Radardetector: Eruit (streng gezicht), eruit en vernietigen (zelfingenomen smoel)...

Wat een eikel, wat een godsgruwlijk irritante kerel is dat toch!

Mzzlz
T

(En die twee jongens op die brommer, ik wou dat er zulke brommers waren toen ik 16 was, die dingen zien er echt strak uit, upside down, remschijven, volle racekuip en alles erop!)
 
Laatst bewerkt:
Je vergeet de favoriet:
"Volgende keer in Wegmisbruikers:"
En deze:
"Van regio [provincie1 + windrichting] gaan we naar regio [provincie2 + windrichting] waar survaillanten [agent1] en [agent2] achter deze [kleur auto] [merk auto] aan zitten."

Die kabouter heeft zo'n uitgebreid vocabulair -O- ...
 
Laatst bewerkt:
Ach, Nederland was die dag weer een stukje veiliger :9

Hebbie hem weer :+

Viel me ook vandaag weer op dat ze met die videowagen wel vaker kleven. Net ook weer toen die ze achter die (mercedes :? ) aanzaten en die motorrijder naar links kwam. Later ook nog een keer met die vent in zn bmw meen ik, toen die mercedes ineens naar links kwam -O-

Enne is dat weer nieuw dat ze zon hele waas over die videowagen plaatsen dat je niet alleen het kenteken maar de hele auto niet meer ziet? _O- En het volgende filmpje zie je de videowagen (mercedes) vol in beeld met kenteken en al...of zouden ze die inmiddels om een paal hebben gevouwen :o

Volgt nu de wekenlijkse ergernis top 10 m.b.t. Koos Spee:

Had die kabouter het over verkeersdrempels. Dat er soms wel erg hoge drempels liggen (het is tuulk al gauw hoog als kabouter zijnde), maar daar gaf die Opper struikrover dus niet serieus op in :N
De andere 9 mogen jullie invullen :+
 
Laatst bewerkt:
maar pas op, ik heb wel een verlopen racelicentie!

ik weet wat er op nummer 1 staat van die ergernissen top 10, niks bumperkleven, rechts inhalen ofzo, maar die stomme dwerg van wegmisbruikers! :D
 
Volgens mij is de ergernis top 10 in het verkeer:

1. K.S., werkzaam bij het OM
2. een kabouter op een kistje, vaak te vinden naast K.S., met beleidscorrecte vragen
3. een 'onopvallende' auto met daarin vaak 4 personen, 1 met camera en 1 met een microfoon, gedraagt zich uitermate asociaal, rijdt vaak nog véél harder dan de voorganger, heeft last van kopieergedrag van de voorganger
4. de koerier die de banden van 3. wegbrengt, want die weet waar 3. zich bevindt
5. de automobilist die altijd naar het programma van sub 1 t/m 3 kijkt en zelf het baanje van sub 3. zou willen hebben
6. de bekeuring die op de mat valt voor een overtreding tot 10 km/h te snel
7. de programma's die erop gericht zijn om het beleid van K.S. te verspreiden
8. de medeautomobilist die voor hem/haar staat in de file
9. de vertraging die ontstaan is omdat er niet genoeg wegen zijn
10. iemand die bumperkleeft
 
Laatst bewerkt:
De zaken gaan vooruit bij Justitie. De onopvallende "pliesie auto" is alweer een dikke Mercedes geworden. Leuk om te zien dat onze boete centjes goed worden besteed. -O-

Overigens... misschien kunnen we Koos eens een keer uitleggen dat het "politie" is en geen "pliesie". Kerel is gewoon een karikatuur van zichzelf...
 
Laatst bewerkt:
Had die kabouter het over verkeersdrempels. Dat er soms wel erg hoge drempels liggen (het is tuulk al gauw hoog als kabouter zijnde), maar daar gaf die Opper struikrover dus niet serieus op in :N


en staat die tuinkabouter nog te verkondigen dat er richtlijnen zijn voor verkeersdrempels, en dat de meeste gemeenten zich daar keurig aan houden :r
ik heb nooit begrepen hoe ze het voor elkaar krijgen om zoveel verschillen in een simpele verkeersdrempel kunnen maken-- de fantasie van de wegbeheerders is flink op hol geslagen ...
 
en staat die tuinkabouter nog te verkondigen dat er richtlijnen zijn voor verkeersdrempels, en dat de meeste gemeenten zich daar keurig aan houden :r
ik heb nooit begrepen hoe ze het voor elkaar krijgen om zoveel verschillen in een simpele verkeersdrempel kunnen maken-- de fantasie van de wegbeheerders is flink op hol geslagen ...
maakt een ritje toch alleen maar leuker/avontuurlijker?
 
Een jetlag van Zuid-Afrika? Dat lijkt me sterk.
Dat verbaasde mij ook al een beetje ja. 'k Snap best dat je gaar bent van zo'n lange tijd in een vliegtuig, maar het tijdsverschil met Zuid-Afrika is geloof ik maar een uur :? Als je daar al een jetlag van krijgt :X
 
Hebbie hem weer :+

Viel me ook vandaag weer op dat ze met die videowagen wel vaker kleven. Net ook weer toen die ze achter die (mercedes :? ) aanzaten en die motorrijder naar links kwam. Later ook nog een keer met die vent in zn bmw meen ik, toen die mercedes ineens naar links kwam -O-
Komt dat niet omdat ze inzoomen met die camera? Kan dus een vertekend beeld geven ;)
 
en staat die tuinkabouter nog te verkondigen dat er richtlijnen zijn voor verkeersdrempels, en dat de meeste gemeenten zich daar keurig aan houden :r
ik heb nooit begrepen hoe ze het voor elkaar krijgen om zoveel verschillen in een simpele verkeersdrempel kunnen maken-- de fantasie van de wegbeheerders is flink op hol geslagen ...

Er zijn zeker richtlijnen voor de aanleg van verkeersdrempels CROW 146?
Alleen blijft het een richtlijn. De wegbeheerder mag er van afwijken. Alleen als het fout gaat kan de gemeente worden aangesproken op zijn verantwoordelijkheid.
 
Komt dat niet omdat ze inzoomen met die camera? Kan dus een vertekend beeld geven ;)

In het geval van die motorrijder dacht ik niet, de auto die ze eigenlijk volgde werd alsmaar kleiner en de motor groter ;)

Schoot me nog iets te binnen van vorige week, weet niet hoe die 2 figuren heten maar wat een hufters zijn dat zeg, erger me steeds dood aan die 2 :r Ze waren bezig met een meting van een auto, net voor een kruispunt gingen ze nog ff plankgas geven om vervolgens vol in de remmen te moeten voor de kruising. Dat alleen om de meting wat hoger uit te laten vallen :N Toen was de meting dus nog niet hoog genoeg --> 'Zullen we zo nog een meting doen als hij weer gas gaat geven?' :r Hoe bedoel je we zijn uit op je rijbewijs :W


Daarentegen valt er met die 2 gasten uit Groningen en die 2 'jonge' gasten uit omgeving Arnhem e.d. nog fatsoenlijk te praten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan