SC Project S1 - S Bocht - Titanium - Street Triple RS 765

SPRKZ

MF'er
2 jan 2014
137
59
Delft
1685630183740.png


Mooie SC Project uitlaat met db killer, voor de Triumph Street Triple 765 bouwjaren 17-22.

Heb hem zelf gemonteerd gehad onder m’n street triple rs met de originele montage onderdelen.

Ben zelf op zoek naar een uitlaat met e-keur en db killer. Ruilen is mogelijk!

Vlekken op de foto zijn al weggepoetst.


Vraagprijs €570,-
 
Hele gave uitlaat! Waarom doe je 'm weg?
Ik heb ergens nog een ongemonteerde Arrow liggen, als je wil kan ik even zoeken. Dan kijk ik meteen of er een db killer in zit
 
Hele gave uitlaat! Waarom doe je 'm weg?
Ik heb ergens nog een ongemonteerde Arrow liggen, als je wil kan ik even zoeken. Dan kijk ik meteen of er een db killer in zit

Haha paar vrienden van me hebben flinke gezeik gehad met hun uitlaten(1200€ boete en motor in beslag genomen). Dus vandaar dat ik er één zoek met e-keur, dat heeft deze helaas niet.

Hoe is die arrow qua geluid? Lijkt mij een beetje t zelfde als de stock uitlaat.
 
Geen idee, qua geluid. Hij is nog nooit gemonteerd geweest _O-
Ik weet wel dat de arrow uitlaat in twee uitvoeringen verkocht werd. EU en UK. Het wezenlijke verschil is dat de UK geen db killer heeft vanuit de fabriek. Maar ze hebben wel beide de E-keur.
Dus mocht je de overstap willen maken naar arrow kan ik je aanraden om de UK-edition te scoren op Ebay. Bijkomend voordeel is dat je geen andere mapping nodig hebt en hij is een paar kilo lichter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan