Sc28 met sbk stuur - kuipruitje klappert nu

nukem

Die hard MF'er
2 jan 2009
714
0
Brummen
Gents, ik heb een superbikestuur op m'n blade geplaatst. Nu klapert alleen het kuipruitje met het bovengedeelte als een gek. Heeft iemand ervaring met het maken van een steun hiervoor? Het gaat mij niet of iemand em kan maken voor mij, ik wil ff wat iedeen op doen.
Bvd..
 
misschien eens bij een bedrijf als http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/index.php?l=de (LSL) navragen, deze hebben http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/artikeldetail.php?ID=1452&l=de (complete ombouwkits). Misschien verkopen ze wel aangepaste steunen?
 
Ik ken 2 gasten die de topkuipsteun aangepast hebben en lopen nu evenredig aan de topkuip. (zij hebben alleen geen superbikestuur)
Ziet er strak uit, nu hebben ze dat wasrekje niet meer, maar wel de stevigheid.
Zal ff kijken of ik een paar foto's kan fixen... (kan ff een paar dagen duren, zie ze niet iedere dag)
 
Laatst bewerkt:
Ik ken 2 gasten die de topkuipsteun aangepast hebben en lopen nu evenredig aan de topkuip. (zij hebben alleen geen superbikestuur)
Ziet er strak uit, nu hebben ze dat wasrekje niet meer, maar wel de stevigheid.
Zal ff kijken of ik een paar foto's kan fixen... (kan ff een paar dagen duren, zie ze niet iedere dag)

Die gasten hebben helaas geen foto's (althans waar het goed op te zien is). Die apparaten staan nu in de winterstalling, dus gaat ff zo gauw niet lukken om foto's te scoren. (sorry daarvoor)

Zij hebben iig de steun evenredig lopen aan binnenkant van de topkuip. Daar gaat ie achter de tellerset langs naar het midden van de topkuipsteun. Daar is een plaatje met wat gaatjes aan gelast waar de "nieuwe" steun aan vastgemaakt is.
Het is ook een pasgemaakte steun en moet ook wel zeggen dat dat netjes gedaan is.

Ff een ander vraagje, heb jij nog een foto van die GP demper van je? Ik ga in de loop van de maand ook zo'n apparaat fixen, maar ben benieuwd hoe dat bevestigd is...
 
Ow fuk, helemaal vergeten om een piccie van de demper te plaatsen |( ... Hier dan maar..
full
 
Anyway, ik ben nu zelf een steuntje aan het fabriceren die onderlangs de tellers moet gaan lopen. E.e.a word op een plaatje gelast zodat ie op de topkuipsteun gebout kan worden. Aan weerszijden van de steun word nog een plaatje gelast zodat de kuip erop gebout kan worden. Moet lukken zo..
full
 
Ziet er netjes uit man, ik wilde zelf gaan kijken voor de kleine versie ervan. Moet alleen ff kijken of het deze maand gaat lukken....

Bedankt voor het plaatsen van de picca's ;)

Weet niet of je nog wat aan m'n uitleg hebt, iig succes met je kuipruitsteun.

Greetz Chris
 
Terug
Bovenaan Onderaan