SC28 streetfighter project

@Marcel, en hoe klinkt zo'n 10 cm lang dempertje tov volle lengte ?
 
Laatst bewerkt:
Ronald, ik weet niet of je het nog een demper mag noemen, maar ik vind het heerlijk klinken en vooral veiliger rijden met dit dempertje.
Maakt redelijk herrie als je het gas erop gooit.
 
NouNou, helemaal niet meee geupdate!

die oma komt zelfs in beeld.. shame on me :$

we (ulleke en ik) zijn in elk geval druk bezig een werkplaats te verwezenlijken en inmiddels wel wat kleine wijzigingen gedaan. Ik krijg vanaf m'n telefoon nog altijd geen foto's geupload, dus zal het (deze keee echt) zpoedig doen!

de zxr kont zit er iig allang op ;)
 
hallo ik ben ook met een sc28 streetfighter bezig ben benieuwd naar je fotos
heb inmiddels blok en frame + achterbrug in de lak maandag grotendeels weer in elkaar zetten
zal als hij klaar is ook een topic openen
mocht je nog onderdelen nodig hebben ik hou waarschijnlijk wel dingen over die er niet meer op gaan maar dat weet ik aan het einde pas als hij klaar is gr.

zo stond hij er van de week bij
full
 
Zo was ie bij aankoop:

full


Na aankoop heeft ie het koplamp masker met de grootst mogelijk vindbare hamer er af geramd:-)
Koplampje ervoor in de plaats in voorbereiding op het koplamp masker:

full

full


Nadat ie ongeveer een maand de oren van mijn kop af zeurde over mijn kont, heb ik de knoop doorgehakt en een andere geplaatst. Mijn oude incl subframe heeft Melvin overgenomen.

Resultaat:

full

full

full

full
 
Thanks dré!

ja de kont is idd een stuk beter, dat koplampje was origineel van een Gilera DNA....
idd de grootst mogelijk hamer gepakt en er lekker af gebeukt.

updates volgen zodra de werkplaats klaar is.
 
*kuch* ff door het stof heen!

Dré is nog op vakantie, als hij terug is gaat mijn blade daar de tijdelijke werkplaats in, omdat ik nu zelf geen ruimte heb om te verbouwen helaas. Daar kan ik weer verder aan de slag totdat onze vast werkplaats af is!

Ik heb inmiddels weer wat onderdelen besteld, zoekt en gij zult vinden!

De uitlaat die je op de foto's ziet is te koop, of te ruil.

Ik ben op zoek naar een andere uitlaat, een gp shorty, een laser xtreme of een xcone o.i.d.

Ook ben ik nog op zoek naar tal van andere onderdelen, dus als iemand iets heeft liggen (universeel of voor de sc28) dan hoor ik het graag!

De originele kont staat ook te koop/ruil overigens ;)
 
ik heb nog wel van die Radiator covers over 25 euro

zijn mat zwart nieuw likje verf zou beter zijn gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan