SC28 streetfighter project

Melvin_T

MF'er
9 okt 2012
226
0
onbekend
Goedenavond allen!

vanavond een fireblade 900rr sc28 gekocht. De oude eigenaar heeft een begin gemaakt maar bij lange na niet naar mijn zin.

Het plan is als volgt. De standaard kont gaat eraf, daarnaast zit er een "masker" op van een gilera dna (scooter) dat gaat er dus ook af. Vervolgens zit er een standaard (right side up) voorvork in.. ook deze gaat eruit en daar wil ik een upside down voorvork in hebben.

Een nieuwe kont incl. subframe.. verlichting heel de reut heb ik al, (met dank aan m'n maat, ulleke)

nu ben ik nog op zoek naar een upsidedown voorvork. het liefst goud of desnoods zwart kleurig, maarrrrrrr pasklaar op de cbr 900rr sc28 als het even kan. Dan ook compleet met superbike stuur e.d, zodat ik mijn voorvork met stuur en alles erop en eraan kan verkopen. ( bij interesse hoor ik je wel, haha)

Daarnaast, zoek ik nog;

-een bellypan
-een hugger
-een rem en schakelset
-een masker
-een uitlaat ( het liefst een "shorty", de 2 korte pijpjes bekend als gp type geloof ik)
-custom tankdop

de kleur word hoogstwaarschijnlijk zwart of mat grijs, maar sowieso met felle oranje details.
as we speak, word er een ontwerp gemaakt m.b.t. de details e.d.

mocht je iets voor me hebben dan hoor ik het graag, als je interesse hebt in mijn originele onderdelen uiteraard ook. ik heb dus een originele kont envoorvork (mits ik een andere vork heb)

foto's volgen en ik hou jullie op de hoogte :)

greeeetzzz melvin
 
Terug
Bovenaan Onderaan