SC33 loopt niet warm

gilbert

MF'er
9 feb 2003
69
0
Nieuwegein
Mijn SC33 temperatuur meter loopt niet op, de teller is goed deze reageert wel op contact, fan slaat ook niet aan.Slangen worden allemaal wel warm.

Ik heb de sensor/voeler in de onderzijde van de radiateur al vervangen, deze schijnen nog wel eens stuk te gaan.

Iemand een tip

Bedankt voor de reacties
 
Laatst bewerkt:
gaat je thermostaat wel open , radiator blijft dan lauw/koud vandaar dat je thermoswitch niet sluit ? zijn je slangen keihard als ze warm/heet zijn ? t` Kan een verstopping zijn .
 
Laatst bewerkt:
Voordat mijn blade warm wordt moet het ongeveer 30 graden buiten zijn.... Heb pas 1x meegemaakt dat de blower aanging en dat was midden in de stad, bij een verkeersopstopping met een dikke 30 graden. Verder loopt de temp meter maar 1/5 op bij normaal gebruik.
 
Voordat mijn blade warm wordt moet het ongeveer 30 graden buiten zijn.... Heb pas 1x meegemaakt dat de blower aanging en dat was midden in de stad, bij een verkeersopstopping met een dikke 30 graden. Verder loopt de temp meter maar 1/5 op bij normaal gebruik.

de mijne springt al aan bij 10 min. stationair draaien,
maar mijn thermostaat gaat ook eerder open (bij ongeveer 85 graden) origineel zo'n 110 graden,
hou dit wel in de gaten.... is wel heel belangrijk
 
Na een minuut of 10/15 moet de motor toch op redelijke temp zijn lijkt me.
Als ik mijn contact aanzet, reageert de meter.Laat ik de motor 10 lopen of ga ik ff 10 miuten rijden dan ligt deze nog steeds waar die lag.

Zoals ik zei, de fan heb ik nog niet zien draaien.....
 
Teller is goed, thermostaat is goed, fan is goed.

De sensor die de in het thermostaathuis zit, dit is een koperen sensor, was defect.
deze meet de temperatuur van de koelvloeistof en vertaald dit naar je teller.

Bedankt voor alle reacties

Slotje aub
 
Terug
Bovenaan Onderaan