Scala Rider G4 PowerSet

BMW-BOXER1100

Rookie
13 aug 2010
1
0
Oostende
Hallo iedereen,

Ik zou me graag een G4 Powerset aanschaffen om Bike to Bike te kunnen praten. Maar nu is m'n vraag kan deze ook gebruikt worden om met duo te praten ? Of zit je dan te dicht en geeft dat storing ?

Vriendelijke motorgroeten.
 
Ik heb de Scala Rider G4 en het is een perfect systeem. Ook voor duo. Je vergeet haast dat degene waarmee je praat achterop zit, ook totaal geen ruis e.d. Zelfde geld overigens als je het gebruikt op twee motoren. Mijn broer en ik gebruiken het altijd, zelfs met 160+ hoor je geen ruis. Net alsof je op de bank zit.

EDIT: Wij hebben in totaal 3 Scala Riders (broer, vriendin en ik) zelfs dan kan je met z'n drieën communiceren.
 
Laatst bewerkt:
Wat is het gemiddelde bereik van deze set tussen 2 motorrijders ?

Ik heb nu de Scala Rider Q2 , maar ben benieuwd naar het daardwerkelijke
bereik van de nieuwe G4.

Als deze idd beter functioneerd dan de Q2 , wil ik de G4 kopen mede omdat mn
broertje de volgende maand op moet voor zijn AVD en als het goed is ook gelijk
een motor wil aanschaffen .
 
ik heb ook de g4 powerset gekocht.

mooi systeem, maar als mijn vriendin boven de 100 komt blijft hij contstant verbinding maken.
 
we hebben de G4 en dit bevalt goed. Het bereik is denk max ong 1 km, ik betwijfel of het de opgegeven 1,5 km haalt. Ook heeft de omgeving veel invloed, in stukken dicht bebosde ardennen was het bereik duidelijk minder, en krijg je soms iets meer gekraak. Eenmaal op de open stukken was het geluid weer goed. Overigens hebben we eigenlijk de verbinding continu open staan, en gaat die makkelijk een uur of 8 mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan