scala rider G9

MotorHenk

Rookie
29 mei 2008
13
0
Beste collega motorrijders, Ben van plan de scala rider g9 aan te schaffen. Heb op het forum al veel gelezen erover dus dat is mijn vraag niet. Zou deze set in het buitenland, bijv. Belgie of Duitsland niet een stuk goedkoper zijn. Je zit hier natuurlijk met die hoge BTW en 399 euro vind ik nogal wat. Misschien dat jullie tips hebben, want ga op mijn beurt niet de regering spekken. Daarnaast ga ik naar de Belgische Ardennen dus ga toch die kant op. :]
 
Nou weet niet of dat nodig is, met garantie. Ik geloof daar nooit zo in want het eerste jaar werkt meestal alles wel naar behoren
 
Stel hij gaat kapot en je hebt geen garantie. Moet je hem nog een keer aanschaffen ben je alsnog duurder uit :/
 
Lekker niks in Nederland kopen hoor ! Dan kunnen we straks met zn alle niks meer kopen ! Nieuwe 6 miljard bezuinigingen voor de deur ! Pfff
 
Laatst bewerkt:
Stel hij gaat kapot en je hebt geen garantie. Moet je hem nog een keer aanschaffen ben je alsnog duurder uit :/

Wat een flauwekul ... België moet net zo goed als Nederland aan de Europeesche regels voldoen en 2 jaar garantie geven.

Buiten dat, de garantie-afhandeling van Cardo zelf is in orde. Zelf problemen gehad met een kabelbreuk ofzo. Contact opgenomen, ding wat in de helm wordt ingebouwd opgestuurd (naar de VS), tijdje later een nieuwe terug gekregen. Ik had het plaatje waarmee je em vast schroeft en de boutjes mee gestuurd, maar niet terug gekregen. Ook dat was geen gedoe en werd meteen op de post gedaan :).

Lekker niks in Nederland kopen hoor ! Dan kunnen we straks met zn alle niks meer kopen ! Nieuwe 6 miljard bezuinigingen voor de deur ! Pfff

Leuke stelling, maar als je de keuze hebt om je geld beter / efficiënter te besteden, waarom zou je het laten? Ik heb het geluk tegen de Belgische grens te wonen ... No way dat ik in NL ga tanken als het niet hoeft.
 
Laatst bewerkt:
Beste collega motorrijders, Ben van plan de scala rider g9 aan te schaffen. Heb op het forum al veel gelezen erover dus dat is mijn vraag niet. Zou deze set in het buitenland, bijv. Belgie of Duitsland niet een stuk goedkoper zijn. Je zit hier natuurlijk met die hoge BTW en 399 euro vind ik nogal wat. Misschien dat jullie tips hebben, want ga op mijn beurt niet de regering spekken. Daarnaast ga ik naar de Belgische Ardennen dus ga toch die kant op. :]
nederland solo 199, duoset 359
had je er 1 nodig of 2 want twijfel ook om er 1 te halen
 
Heb deze recent besteld via Dealbird.nl voor 218,- incl. verzendkosten. Deze heeft echter wel een behoorlijke levertijd van minimaal twee weken. En daarom moet ik er nog even op wachten.
 
Dealbird :X

Daar heb ik mn Garmin en Scala rider besteld ... Beide waren gebruikte producten! Dozen duidelijk open gemaakt. De Garmin was zelfs onder iemand anders zn account geregistreerd! Waarschijnlijk is dat ook de reden dat dat ding van de Scala Rider niet goed was en terug heb moeten sturen!

Het zal best wel dat het wat goedkoper is ... maar ik bestel er echt nooit meer.
 
Beste M14,

Zeer vreemd en zou niet mogen! Kun je wellicht contact met ons opnemen? Dan kunnen we kijken waar dit evt. mis is gegaan. Momenteel hebben we onvoldoende informatie om na te kijken welke order het betreft om na te gaan waar het euvel vandaan komt. Graag horen wij dit ook binnen 24 uur na levering zodat we dit sneller voor je kunnen oplossen. Wij horen graag van je.

Bij voorbaat dank!

DealBird support
 
Wat je trouwens ook nog weinig tegen komt maar wel een goeie deal lijkt is de nieuwe Sena SMH5 FM, deze heeft een groter Intercom bereik dan de normale SMH5 (700i pv 400), FM en dacht ook ergens gelezen te hebben dat deze betere speakers heeft. Op eBay al een setje voor 224 dollar (ex. verzendkosten)
 
Beste M14,

Zeer vreemd en zou niet mogen! Kun je wellicht contact met ons opnemen? Dan kunnen we kijken waar dit evt. mis is gegaan. Momenteel hebben we onvoldoende informatie om na te kijken welke order het betreft om na te gaan waar het euvel vandaan komt. Graag horen wij dit ook binnen 24 uur na levering zodat we dit sneller voor je kunnen oplossen. Wij horen graag van je.

Bij voorbaat dank!

DealBird support

Prachtig dat je voor 1 bericht even een account aanmaakt. Ik heb hier geen behoefte aan, ik deel slechts mijn mening over een ervaring die ik heb opgedaan. Daar wil ik het, wat mij betreft, graag bij laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan