Sinds 1 dag eigenaar van een BMW scarver. Nu heb ik het volgende probleem.
Gister viel mij op dat de toerenteller en kilometerteller bij het wegrijden dienst weigerden.
Na 100 meter deden deze het weer, behoudens het klokje. Bij thuiskomst het plastic verwijderd en alle stekkers losgehaald en ingespoten met contactspray.
Geen resultaat doet het soms wel dan weer niet, wat vreemd is dat er in de uitstand van het contact stroom blijft staan in de cockpit .
Je hoort de toerenteller tikken en de km stand flikkert.Ik heb aan alle draden gerommelt maar ook niets kunnen ontdekken waar de pijn zit.
Zit er misschien een aarde op de cockpit of iets dergelijks. Ik hoor graag van jullie wat het zou kunnen zijn.
Zit het in het contactslot of in de cockpit zelf ?
Gister viel mij op dat de toerenteller en kilometerteller bij het wegrijden dienst weigerden.
Na 100 meter deden deze het weer, behoudens het klokje. Bij thuiskomst het plastic verwijderd en alle stekkers losgehaald en ingespoten met contactspray.
Geen resultaat doet het soms wel dan weer niet, wat vreemd is dat er in de uitstand van het contact stroom blijft staan in de cockpit .
Je hoort de toerenteller tikken en de km stand flikkert.Ik heb aan alle draden gerommelt maar ook niets kunnen ontdekken waar de pijn zit.
Zit er misschien een aarde op de cockpit of iets dergelijks. Ik hoor graag van jullie wat het zou kunnen zijn.
Zit het in het contactslot of in de cockpit zelf ?