Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Heb de tellerunit en kopkuipje verplaatst en een ronde koplamp gemonteerd.Nu maar eens zien wat ik met de kappen ga doen.
Heb er nog niet mee gereden,maar verwacht nog wel iets van windbescherming zo.
WP_20181111_17_09_03_Pro.jpg
 
Weer op pad geweest en de Garmin Zumo 660 op het stuur, maar met de bestaande
bevestigingsbeugel op het stuur komt de Zumo te dicht bij als ik hem anders zet zit
hij voor de klokken en dat is hinderlijk, nu heb ik een steun gemaakt op het windscherm
met een blokje hout schuin afgezaagd en zwart gespoten en met 2 rvs parkers vastgezet.
Nu gaat het perfect geen trillingen en kijkt rechtuit zonder je hoofd te verdraaien .
Een paar Foto's bijgevoegd.Bekijk bijlage 1337965

goed idee om om die manier de gps vast te zetten. Zou persoonlijk alleen geen schroeven door het scherm boren. (maar dat is dus puur persoonlijk) Heb nu wel een ander idee gekregen voor mijn navi. Thx.
 
Dag Scarver liefhebbers!

Mijn naam is Rutger en ik heb een Scarver gekocht..

Echter ben ik bezig met hem persoonlijk te maken. Hierdoor heb ik een aantal onderdelen over. Zo heb ik nog 2 originele spiegels, rear carrier (waarmee het kenteken aan de body zit) een uitlaat (10.000km), en een topkoffer in de aanbieding. Als er iets bij zit wat je interesseert laat het me maar weten.

Bekijk bijlage 1337977Bekijk bijlage 1337978Foto's van het resultaat volgen nog..
Welkom rutger. Hopelijk heb je wat aan alle informatie in dit topic. We zien de verbouwing (en vooral de foto's) graag tegemoet. Wellicht kunnen jij en texoot wat ideeën uitwisselen?
 
Dag Scarver liefhebbers!

Mijn naam is Rutger en ik heb een Scarver gekocht..

Echter ben ik bezig met hem persoonlijk te maken. Hierdoor heb ik een aantal onderdelen over. Zo heb ik nog 2 originele spiegels, rear carrier (waarmee het kenteken aan de body zit) een uitlaat (10.000km), en een topkoffer in de aanbieding. Als er iets bij zit wat je interesseert laat het me maar weten.

Bekijk bijlage 1337977Bekijk bijlage 1337978Foto's van het resultaat volgen nog..

Ha Rutger!

Welkom!
Ik ben wel geïnteresseerd in de topkoffer! Hoeveel vraag je ervoor?

Groetjes,
Lisa
 
Ha Rutger!

Welkom!
Ik ben wel geïnteresseerd in de topkoffer! Hoeveel vraag je ervoor?

Groetjes,
Lisa

Dag Lisa,

Ik zat te denken aan 40 euro, aangezien hij zo goed als nieuw is. Ook heb ik er 2 orginele sleutels bij, en is de koffer afneembaar. Als je hem met de motor komt ophalen (Amsterdam) kunnen we de koffer meteen monteren.

Groet,

Rutger
 
Heb de tellerunit en kopkuipje verplaatst en een ronde koplamp gemonteerd.Nu maar eens zien wat ik met de kappen ga doen.
Heb er nog niet mee gereden,maar verwacht nog wel iets van windbescherming zo.Bekijk bijlage 1338318


Wat ga je met het luchtfilterhuis doen? Zet je dan een universeel filter op de injector/vlinderklep behuizing?
 
goed idee om om die manier de gps vast te zetten. Zou persoonlijk alleen geen schroeven door het scherm boren. (maar dat is dus puur persoonlijk) Heb nu wel een ander idee gekregen voor mijn navi. Thx.

Zo komen er toch nog ideeën los als het resultaat er is graag foto's, groetjes.
 
Wat ga je met het luchtfilterhuis doen? Zet je dan een universeel filter op de injector/vlinderklep behuizing?
Het luchtfilterhuis doe ik niets aan,ben bezig de kappen in te korten.Maak wel foto's als het klaar is.
Is nog niet zo eenvoudig,maar ja de hele motor is niet eenvoudig te veranderen,dat maakt het een leuke uitdaging*D
 
Dag allemaal,

Afgelopen weken heb ik veel kleine dingen aangepast aan de Scarver. Vanmiddag heb ik de motor gewassen en gelijk een paar foto's voor jullie gemaakt.

Al zeg ik het zelf, hij ziet er weer strak uit! zeker door de knipperlichten, spiegels en kentekenplaat te vervangen, en de koffer eraf te halen en de neptankkoffer zwart te spuiten.

Nu staat enkel het stuur verhogen en de uitlaat aanpassen op de planning..

Hebben jullie tips betreft het stuur verhogen?

IMG_4177.JPG
IMG_4178.JPG
IMG_4180.JPG
IMG_4181.JPG
IMG_4182.JPG
IMG_4183.JPG
 
Hij ziet er netjes uit hoor!
Vwb de stuurverhogers:ik kan het niet goed zien op de foto's,maar heb jij er al een verhoging onder?Bij de mijne zit al een blokje alu onder het stuur.
 
Ik bedoel deze verhogers/risers.De chromen kapjes met bmw logo heb ik ook over trouwens.
IMG_0015.jpg
IMG_0013.jpg
 
Ja die risers zoek ik! Waar heb je ze vandaan?
Die zaten erop toen ik hem kocht.Ik wil er wel vanaf,zoals je kunt zien heb ik een ander stuur gemonteerd,maar die is eigenlijk te laag waardoor ik de risers er weer tussen moest zetten.Anders kwam ik helemaal niet meer uit met de stuuruitslag.(komt tegen de kappen aan)
Moet ik wel weer een ander stuur kopen8-)
Doe maar een pb bij interesse.
 
Ik heb in de aanbieding: een Wunderlich tankdeksel (nieuwwaarde 160€ en worden niet meer nieuw gemaakt volgens mij)
En een gebruikt bagagetasje voor achterop het bagagerekje..
 

Bijlagen

  • D9EC2D83-CAE6-4E80-9C70-F895320A2572.jpeg
    D9EC2D83-CAE6-4E80-9C70-F895320A2572.jpeg
    856,5 KB · Weergaven: 8
  • 02DCB948-01C3-4CB7-87BC-CDE5FFFF943F.jpeg
    02DCB948-01C3-4CB7-87BC-CDE5FFFF943F.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 6
Heb nog een brug gemaakt tussen de vorkpoten,omdat ik me stoorde aan het torderen van de vork.Aan de achterkant het originele plastic spatbordje eraan gemaakt.Het werkt goed.
Aan de voorkant een ander stuk plastic vastgemaakt,ga nog wel op zoek naar een kunststof spatbord uit één geheel.
De kappen heb ik ook de zaag in gezet,die wil ik aan de onderkant nog aanpassen.Heb er ringen voor gemaakt om de kappen vast te zetten.
IMG_0005.jpg
IMG_0006.jpg
IMG_0020.jpg
IMG_0021.jpg
 
Rutger, ziet er mooi strak uit en stuurverhogers, ook nog die iets naar voren komen alle soorten
even op internet en je krijgt alles voorgeschoteld.
DSC00825.JPG
 
Hoi allemaal ,
ik ben Anouska sinds 1 week mijn rijbewijs en trotse eigenaar van een Bmw scarver .
bij het zoeken naar wat onderdelen kwam ik op dit topic terecht .
erg leerzaam ik ga alles nog even terug lezen best veel :)

ik was opzoek naar een tankdeksel en wat kom hier tegen jawel een tankdeksel*O*
 
Ik heb in de aanbieding: een Wunderlich tankdeksel (nieuwwaarde 160€ en worden niet meer nieuw gemaakt volgens mij)
En een gebruikt bagagetasje voor achterop het bagagerekje..

hoi postman_pat ,

ik weet nog niet hoe ik een persoonlijk berichtje kan sturen dus maar even zo :)
ik heb wel intresse in de tankdeksel kan je mij een laten weten wat je prijs er voor is en past die op alle scarver motoren ?
 
hoi postman_pat ,

ik weet nog niet hoe ik een persoonlijk berichtje kan sturen dus maar even zo :)
ik heb wel intresse in de tankdeksel kan je mij een laten weten wat je prijs er voor is en past die op alle scarver motoren ?

Deze klep past idd op elke scarver. Kwestie van koffertje eruit en klep erin.
(Hij staat op dit moment op marktplaats en heb een bod van 95€ erop)
 
Hoi allemaal ,
ik ben Anouska sinds 1 week mijn rijbewijs en trotse eigenaar van een Bmw scarver .
bij het zoeken naar wat onderdelen kwam ik op dit topic terecht .
erg leerzaam ik ga alles nog even terug lezen best veel :)

ik was opzoek naar een tankdeksel en wat kom hier tegen jawel een tankdeksel*O*

Hallo anouska, leuk om te horen dat je ook in het bezit van een scarver bent.
Heb je nog wat meer info? Kleur/leeftijd/km stand (of een foto ?)
 
Das niks 😱 , zonde dat ze er zo weinig mee gereden hebben
klopt en de kappen zijn ook nog super netjes geen krassen nergens !
vorige eigenaar is er zuinig op geweest.

de eerste scarver die ik ging bekijken zat behoorlijk onder de krassen en er zat helemaal niks in dat gat waar ik nu de koffer in heb zitten.
de koffer vindt ik persoonlijk een beetje hoog vandaar dat ik aan het kijken was voor een deksel
 
Terug
Bovenaan Onderaan