Oh en voor mijn man van 1.93 wel aan de kleine kant al zei hij laatst wel als hij in de stad moest zijn die van mij gaat pikkenAangezien het mijn eerste motor is niet zo heel veel vergelijkingsmateriaal maar hij is leuk! Gelest op een Honda 650CS en elke keer was het weer even spannend om die de weg op te draaien. Tijdens de AVB oefeningen ook twee keer neergelegd tijdens dieachtjes. Achterop naar Huizen en na een proefrit de Scarver zelf naar Haarlem gereden. Superfijne fiets, heel erg wendbaar en niet zwaar. Voor mij genoeg power ben tenslotte een rookie gr Mandy
Wat voor gemiddelde verbruik wordt er gehaald?
Dat ie niet erg voor grote mensen geschikt is, is wel jammer. Ik ben 1.96
Oh en voor mijn man van 1.93 wel aan de kleine kant al zei hij laatst wel als hij in de stad moest zijn die van mij gaat pikken
Het leek me juist een leuke gooi en smijtfiets, beetje rammelen over de buitenweggetjes van friesland enzo.
Kzal m eens bekijken in het echt.
Ik meen dat mijn gemiddelde zo'n 1:27 was na 45.000 km.
Meest onzuinig was ooit 1:20
Meest zuinig was 1:33 (bij 90 op de snelweg)
ja zeker weten. De TDM (die ik 2 jaar heb gehad tussen de beide CSjes in) deed met moeite 1:171:25 is wel lekker opzich
Ik vraag me nog steeds af hoe je die 1:33 haalde.....hahaha, lukt mij echt niet....
Zijn wij familieIk trek rustig op en rij meestal niet harder dan 100 km/u op de snelweg.
Ik weet niet of die gozer in Hongarije nog wat organiseert? hahaha die had er ooit 25 bij elkaar (dat is toch mooi 0,001% van alle scarvers in de wereld)Maar uhh ... hoe zit het nou die 31e?
Vier geïnteresseerden?
Komende vanaf welke locaties?
Dan kunnen we daar verder over afspreken in de Datumprikker ...
Wel jammer dat er niet meer gegadigden zijn
Misschien leuk om af te spreken bij het Corendon hotel bij Schiphol.Route zal ik kijken voor Zuid-Holland/Noord-Holland.
Ook wel eens leuk om die kant weer op te gaan.
Dat verhaal uit Hongarije zegt mij helaas helemaal niet Postman.Ik weet niet of die gozer in Hongarije nog wat organiseert? hahaha die had er ooit 25 bij elkaar (dat is toch mooi 0,001% van alle scarvers in de wereld)
WTF ... ben jij naar Cor en Don geweest???
Daar wil ik zo graag nog een keer heen met de motor om een fotootje te maken.
Was er niet en plekje waar je het hele ding tezamen met de motor op de gevoelige plaat kon zetten?
En niet om jou een veer in den derriere te steken, maar wat is het een plaatje joh, die CS van jou.
Oranje, blauw zadel, hard case, handkappen, vorkhoesen, valbeugels ... brings back memories: zooo mooi man.
Mijn PegAso heeft dus een lekke radiator, reden van mijn afzeggen.
Had het graag anders gezien, want:
A) dat gaat weer geld kosten.
B) het had een heel mooi dagje geweest voor een meeting.
C) ik moet binnenkort een wielerronde begeleiden
D) in worst case kan ik met Pasen niet op motorweekend.
Dus al met al een slechte timing.
Oorzaak zou te maken hebben met "het jaar door rijden" sinds 2004.
Niets aan te doen ... :-(
Ik heb momenteel een Scarver te leen van de garage (kortsluiting in m'n MT, dus ze hebben even een tijdje nodig om de bedrading goed onder handen te nemen). Nou heb ik 'n vraagje voor de Scarver-rijders; wellicht een hele domme, maar hier komt 'ie: het lampje voor Neutraal op het dashboard staat altijd aan. Dus ik kan niet goed zien of 'ie in z'n vrij staat of niet. En dit ding van 1 in z'n vrij trappen is best tricky. Is dat normaal en is daar 'n handigheidje voor? Ik leste op Kawasaki Z650's en Honda CB500's, en rijd zelf op een Yamaha MT-03, daar heb ik geen enkele moeite met dat halve klikje. Maar na een hoop gerommel met m'n pootje krijg ik 'm pas normaal in z'n vrij. Als ik vanuit 1 dat halve trapje naar boven probeer te geven moet ik 'm behoorlijk hard optrappen, bijna alsof 'ie klemt, en meestal schiet 'ie dan gelijk in 2. En omdat het N lampje permanent aan lijkt te staan heb ik geen visuele feedback.
'tis geen ramp want ik verwacht er niet veel mee te rijden, maar toch. Ideeën, iemand?
Verder trouwens echt wel een leuke motor om te rijden. Lekker stabiel, licht, leuk om 'n beetje mee te gooien en smijten.