Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Zo ook maar weer eens iets posten hiero.....Lange tijd heeft de CS voor de deur stilgestaan. Gisteren eindelijk weer eens gestart en naar het werk gereden. (maar eerst even langs school, dochterlief afleveren. Langs een struikje en toen "krak" linker-knipperlicht afgebroken. 8)7-O-. Nieuwe besteld en binnenkort maar monteren. @GeSchift jij had toch ook ooit van die kleine micro-blinkers op je CS? Waar had jij die vandaan?

Pfff, man daar vraag je me wat zeg.
Ik gok dat ik die gekocht had bij Robs accessoires in 't Zand.
Volgens mij in de een of andere afprijs bak ofzo ... setje was nog geen €20,- meen ik.
Let wel; ik heb een slecht geheugen, maar ben er in ieder geval erg zeker van dat het "goedkoop" spul was.

Wel had ik destijds de mijn inziens mega gave actie gedaan door de knipperlichten van een BMW Z3(?) te laten plaatsten op de zij schildjes van de tank.
Volgens de hier voor mij liggende factuur kostte dat totaal €74,71 voor een setje.
Daar was ik wel heeeeel blijf mee joh ...

Oh, en ik had ook die safety-lights / running-lights gehad.
Aanschaf destijds €87,39 + €60,- monteren.
Was niet zo enthousiast eerlijk gezegd, maar je probeerd eens wat.

Wat je ook kan overwegen is wat ik bij mijn SpeedTriple had gedaan.
Handkappen met daarin verwerkt led knipperlichten.
Ik kan helaas zo even niet de factuur vinden, maar zodra ik daar iets over vind laat ik het je wel weten.
Volgens mij ziet dat er op een Scarver ook wel heel gaaf uit, bovendien zitten de knippers dan ook wat hoger alsmede iets wijder van de koplamp en daarmee meer in het zicht cq veiliger (mijn inziens).
 
Laatst bewerkt:
Mijn motorbok zit er nog niet onder, ben er wel mee bezig maar ik vindt het niet zo eenvoudig. Morgen maar weer eens verder kijken. Hij staat al op de heftafel maar als ik het goed gezien heb moet de achterkant omhoog getakeld worden, uit zijn achtervering.
 
Is dit wat?

zoiets had ik, maar die is dus afgebroken.....B|, ze steken ook veel te ver uit. Op de TDM die ik hiervoor had, had ik van die flexibele knipper gemonteerd. (die zijn flexibel totdat de hele motor erop ligt :+, dan breken ze ook af)

Heb nu ergens mini-knippers besteld. nu even wachten tot ze bezorgd worden.
 
Ongelukje gehad met de linker spiegel scheur in het glas, zijn er nog leden die er een hebben liggen
wil hem graag overnemen tegen vergoeding.
 

Bijlagen

  • DSC05635.JPG
    7,4 MB · Weergaven: 7
Hmmm. Wilde vandaag de motor pakken, weet ik de sleutel kwijt te raken met naar buiten gaan :?
Half uur gezocht, binnen en buiten, in mijn zakken enzovoort.... gewoon weg!
Toch de auto maar genomen dan en vanavond opnieuw gaan zoeken -O-

Mocht de sleutel onverklaarbaar zoek blijven ben ik bang dat er een nieuw contactslot en tankdekseltje op moet :X
 

Bijlagen

  • scarver spiegels.jpg
    scarver spiegels.jpg
    208,1 KB · Weergaven: 4
Als je het op wil sturen graag, Bob v.d.Heijdt De Fazant 5 7681 LJ Vroomshoop.
Als jij je bank nummer enz. opgeeft dan krijg jij het overgemaakt. Groetjes Bob.
Kan eventueel ook via de mail: vdheijdtbob@gmail.com
 
Ben alweer mijn bericht kwijt, maar rechts boven kan je een privé bericht sturen bij het envelopje.
Groetjes, Bob
 
Wilde de bougie wisselen voor een Iridium maar had geen passende bougiesleutel. Iemand een advies waar te koop?
 
Vraagje, na mij schrik van de afgelopen week zijn wij tot de conclusie gekomen dat een reservesleutel toch wel zo veilig is om te hebben.
Zit er een startonderbreker op de scarver of kunnen we bij "elke" sleutel boer een sleutel na laten maken?
 
Vraagje, na mij schrik van de afgelopen week zijn wij tot de conclusie gekomen dat een reservesleutel toch wel zo veilig is om te hebben.
Zit er een startonderbreker op de scarver of kunnen we bij "elke" sleutel boer een sleutel na laten maken?
Volgens mij kan je die gewoon laten kopiëren zonder een startonderbreker te vrezen.
Dat is tenminste wat mij bijstaat, ben er 99,9% zeker van.
 
Vraagje, na mij schrik van de afgelopen week zijn wij tot de conclusie gekomen dat een reservesleutel toch wel zo veilig is om te hebben.
Zit er een startonderbreker op de scarver of kunnen we bij "elke" sleutel boer een sleutel na laten maken?

Er zit geen startonderbreker op. Je kan online een sleutel bestellen en dan bij een sleutelmaker na laten slijpen. Dit soort sleutels hebben ze vaak niet op voorraad, maar online kan je ze dus wel vinden.
 
Gewoon eerst naar je lokale sleutelboer gaan.
Had hetzelfde met mijn Aprilia, maar ze hebben van alles joh.
Bovendien houden ze wel van een uitdaging haha!
Even nagekeken; een sleuteltje van mijn topkoffer (bleek ook een bijzonder ding) kostte mij wel €6,-
En bij aanschaf van mijn motor zo'n 5,5 jaar geleden betaalde ik €10,- voor twee contact sleutels.
Valt alles mee toch?

En inderdaad wat Postman al zegt; anders bestel je zoiets (ergens).
Maar het goede nieuws is in ieder geval dat er geen startonderbreker op zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan