Scenic navigatie

als ik dringend ergens heen moet kies ik waze. Als ik wat meer tijd heb kies ik calimoto (ook gratis). Als ik wil gaan uitwaaien doe ik ook de calimoto app: je kan een random route laten berekenen van 50km tot 300km. Enkel als ik een gedownloade, specifieke route wil rijden gebruik ik scenic, gratis versie. (Je krijgt een aantal punten gratis, kaarten en routes kosten punten) Ik gebruik het te weinig om te betalen, en als je een telefoon (opnieuw) installeert wordt je puntensaldo gereset
 
Ik heb van het weekend Kurviger Pro gekocht voor 'n tientje. Lijkt erop alsof je daarmee ongeveer hetzelfde kunt als met Scenic (GPX inladen), tezamen met de route-genereer opties van Calimoto.

Tot dusver bevalt 'ie prima, maar Scenic lijkt me meer alsof 'ie dieper ingaat op voorgeprogrammeerde routes met waarderingen enzo. Lijkt me wel het proberen waard.
 
Ik heb van het weekend Kurviger Pro gekocht voor 'n tientje. Lijkt erop alsof je daarmee ongeveer hetzelfde kunt als met Scenic (GPX inladen), tezamen met de route-genereer opties van Calimoto.

Tot dusver bevalt 'ie prima, maar Scenic lijkt me meer alsof 'ie dieper ingaat op voorgeprogrammeerde routes met waarderingen enzo. Lijkt me wel het proberen waard.
Kurviger werkt niet offline of wel?
 
Nog niet geprobeerd, maar je kan wel offline kaarten downloaden. Ik dacht ergens te lezen dat offline navigeren wel werkt, maar routes berekenen niet. Dus waarschijnlijk zal een GPX bestandje over een offline kaart gooien wel werken, maar als je van de route afwijkt of ad-hoc een ritje offline wil plannen zal 'ie gaan miepen om netwerk, of gewoon geen alternatief berekenen als je al bezig bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan