Schaalmodel

Jaleesatje

Rookie
28 dec 2012
6
0
Hey!

Ik zoek wat hulp :) Ik zou graag mijn vriend een leuk cadeau doen voor zijn verjaardag en had gedacht aan een schaalmodel van zijn motor namelijk een Yamaha YZF r6 (2011) Raven Edition (zwart met goud)
Spijtig genoeg vind ik dit nergens! :(
De enige die ik vind zijn de blauwe en rood/witte versie van Maisto.. zoals deze: Scale-Bikes ::: Motorradmodelle
Nu vroeg ik mij af of er niemand is die 1 van deze versies kan omtoveren tot een Raven Edition?! (En of dit eigelijk mogelijk is?)
Ik ga natuurlijk niet vragen om de Akrapovic uitlaat na te maken.. maar moest je dit kunnen :P

Een foto van zijn motor:
IMG_7399_zps60825675.jpg


Wie kan er mij helpen aub? Of in de goede richting sturen?
Alvast bedankt!

Mvg
Jaleesa

PS: Ben van België..
 
Niet om het een of ander, het idee is leuk maar gaat niet werken ben ik bang. Dit soort schaalmodellen zijn zowieso niet echt mooi te noemen. Standaard slecht afgewerkt, ook logisch door de prijs, dus hier nog iets moois van maken lijkt mij bijna onmogelijk te noemen.

Toch wens ik je succes met het uitzoeken van een geschikt kado! *O*
 
Voor een ervaren modelbouwer moet het geen probleem zijn, dat geldt ook voor het opbouwen van die uitlaat. Mogelijk is er een bij jou in de buurt te vinden die zoiets voor je wil doen.
 
@ Ikkeuh: je linkt een YZF r1.. ik zoek een r6 :)

@ Jaspperr: Andere soort schaalmodellen ook welkom, ik zoek gewoon 'een' schaalmodel van de YZF r6.. Maar lijkt maar weinig keus :(

Alle ideetjes welkom!
 
@ JanB: ik zou niet weten hoe,waar of naar wat te zoeken eerlijk gezegt, ben hier helemaal niet in thuis..
 
@ Ikkeuh: je linkt een YZF r1.. ik zoek een r6 :)

@ Jaspperr: Andere soort schaalmodellen ook welkom, ik zoek gewoon 'een' schaalmodel van de YZF r6.. Maar lijkt maar weinig keus :(

Alle ideetjes welkom!


Hier een R6 nu alleen de kleur nog.Misschien potje verf van Tamiya en heeeeeel veeeeel geduld en een vaste hand. ;)

http://www.rossi-shop.nl/shopexd.asp?id=29050&bc=no

Maar je hebt deze zelf ook al gevonden zie ik nu :Y
 
Laatst bewerkt:
@ JanB: ik zou niet weten hoe,waar of naar wat te zoeken eerlijk gezegt, ben hier helemaal niet in thuis..

Zoals al aangegeven: stel je vraag in een modelbouwersforum, of er moet hier iemand zijn die ook aan modelbouw doet. Voor een goede modelbouwer met de juiste spullen (airbrush bv.) is dit een paar uurtjes werk.
Ik heb dat werk jaren gedaan, maar heb de spullen (airbrush etc.) niet meer.

Natuurlijk kun je 'm ook op kleur brengen met een potje verf en een kwastje, maar dat ziet er niet uit.
 
Ben op verschillende (modelbouw)forums aan het posten maar niet veel reacties spijtig genoeg..

Modelbouwen.be daar kon ik om de een of ander reden niet posten.. moet nog eens uitzoeken waarom.. Maar als je al eens kan rondhoren Bert65, zou heel vriendelijk zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan