Schaalmodellen Minichamps in de verkoop

Worden inderdaad belachelijke bedragen voor gevraagd. Maar gelukkig zit er een verschil tussen vragen en krijgen :)

En er zijn mensen die dozen van de oude versie kopen en er de nieuwe versie in stoppen, dan is dat Ebay lijstje toch wel erg handig.
Ik moet ook nog even kijken welke versie ik heb ik denk dat ik ook de eerste heb.
 
Ja de eerste generatie Minichamps kunnen flinke bedragen opleveren.
 
Laatst bewerkt:
En er zijn mensen die dozen van de oude versie kopen en er de nieuwe versie in stoppen, dan is dat Ebay lijstje toch wel erg handig.
Ik moet ook nog even kijken welke versie ik heb ik denk dat ik ook de eerste heb.

:Y Heb hem vorig jaar van iemand over genomen. Dat lijstje kwam goed van pas. Je moet echt goed kijken om de verschillen te zien. En heb hem niet voor de introductieprijs kunnen kopen, maar het was toch aanzienlijk minder dan de gekke bedragen die je af en toe nog hoort en ziet. E 600,- is er jaren geleden misschien wel eens voor betaald, maar nu echt niet meer. Datzelfde model bij de Rossi-fanshop staat ook al jaren te koop. En over 30 jaar als Rossi echt oud is, krijg je er helemaal niks meer voor.
 
mijn verzameling minichamps :+
alles van rossi
auto`s helmen in 1:2 en 1:8
bikes en figuren
ook 1:6 motoren van minichamps en guiloy.
kijk eens rond,en enjoy
 
mijn verzameling minichamps :+
alles van rossi
auto`s helmen in 1:2 en 1:8
bikes en figuren
ook 1:6 motoren van minichamps en guiloy.
kijk eens rond,en enjoy

Posert! :+
Maar blijft een mooie collectie :Y :}

En ik heb iets, dat jij niet hebt:

Display2_zpswysfev0g.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag de Laguna Seca 2005 opgehaald en hij staat al in de vitrine:
081016b_zpsurqtaasb.jpg

081016a_zps5w2qqsnp.jpg


Thanks Pierre!
 
Zal mij hier ook maar even voorstellen.

Naam is Siep Hoekstra en woon in Apeldoorn.
Ben erg blij dat ik dit Topic op het Motor-Furom tegen kwam.
Gewoon prettig babbelen met gelijk gestemde, TOP.

Mijn verzamelwoede gaat alleen uit naar het motormerk Ducati ( 1 : 12 en 1 : 24 ).
Van Minichamps bezit ik alle Schaalmodellen van Ducati, behalve........

Figuurtje Valentino Rossi MotoGP 2011 Qatar " Pitstop " 312110046

Dus mocht je dit model dubbel hebben, of wil je er vanaf of weet je er nog 1 te koop ergens ( voor een fatsoenlijke prijs ).
Weet er op internet nog 3 te staan, maar daar loop ik op leeg, belachelijke prijzen, ver over de € 200.
 
Terug
Bovenaan Onderaan