schaalmodellen van motoren

efkes proberen
 
goh nog niemand die the balls heeft gehad om kreatief met bouwdoos te zijn
heb het een en ander aan harley boewdoosjes 1 :9 verbouwd
heb ooit bij een speelgoedzaak 7 dozen gekocht van revell
alemaal h-d electra's 4 in burger uirvoering met te veel koffers
en3 police uitvoering
zijn nu alle zeven verschillend op gebouwd in allerleij stijlen
een bobber een rat een orginele een orgineel maar dan gestript
een zweedse chopper(alleen blok,bak,primairekast en balhoofdplaten komen uit de doos de rest zelfgemaakt in koper en kunstof)
had nog een helboel shit over van eerdere bouwdozen.
heb nu ongeveer 40 harley's 6 ducati's 3kawasaki zx7's een ymaha en een matchless
staan
ben nog op zoek naar een of meerder h-d sportsters (revell 1 :9 )
een h-d herritage softail en een h-d softail springer of bad boy (revell1 :9 )
ook ben ik op zoek naar een aprillia rsv mille r of een sp uit 2000
wie o wie?
 
goh nog niemand die the balls heeft gehad om kreatief met bouwdoos te zijn


wie o wie?

Nou ik dus. Modelbouwdozen van Protar, schaal 1:8 met metalen frame en wielen. Drie modellen heb ik ervan, Ducati 851, Ducati 888 en Ducati 916. Helaas maakte Protar ze zonder werkende vering en waren ze bijzonder slecht afgewerkt.

Alle drie heb ik ze gemaakt met werkende voor en achtervering, en zo dat het er ook realistisch uitziet. Zo heb ik voor de voorvork draagbare radio antennes gesloopt. Daarmee heb ik echt verchroomde voorvorkpoten. Hierin een veer gedaan en nog diverse aanpassingen om de veer niet de wand van de antenne te laten raken. Kroonplaten gemaakt, achtervering met hefboomeffect.

Zal binnenkort wel een paar plaatjes schieten en hier plaatsen.
 
Ben nu bezig om de 1/12 Ducati Desmosedici 2003 Loris Capirossi (van Minichamps) een finishing touch te geven, m.a.w. de Marlboro decals erop. Is nog best een gepruts, vooral met die rondingen, en een paar stickers die er origineel op zitten moeten eraf om plaats te maken voor de juiste witte achtergrond (voor Marlboro decals)

Deze is mijn laatste aanwinst. Hiervoor de 2002 Ducati 996R Ben Bostrom gekocht.
Wacht nu op de L&M decals om ook deze echt compleet te maken.
En heb tijdens m'n vakantie in Italie de Ducati Desmosedici van Minichamps gekocht, in een gelimiteerde oplage van 1004 stuks, speciaal gemaakt voor de WDW2004. Zelfde model als de 2003 versie, maar met iets andere bestickering.

Ben nu helemaal verslaafd aan die modellen :)

Tamiya (Masterwork Collection) en Minichamps zijn DE merken, al zeg ik het zelf.
Veruit het meest gedetailleerd.
 
zeker lid geweest van die spaarellende dat je elke week een schaalmodel kreeg?
 
Had deze eens van m'n ex gekregen.

full


nee, niet de sokken :9

Schaal weet ik zo niet. Is zo'n alluminium model :]

Ben wel op zoek naar andere modellen :) (heb er hier al een aantal mooie gezien iig)
 
Hallo,

Ik ben al hel lang op zoek naar een schaalmodel van mijn motoren:

ZX6R 1998 groen
ZX6R 2004 groen

Weet iemand waar die te krijgen/koop zijn ik heb al heel wat afgezocht.

Alvast bedankt

Speedwing
 
Ik heb de honda vtr1000 sp1 van Colin Edwards en de honda nsr 500 van alex criville op de schaal 1:12 :9
 
Kan je helaas niet helpen aan je vfr uit 95,maar kom as zaterdag maar ff in onze tuin kijken staat er een kawa zzr 600 in de tuin schaal 1 op 1 !!!!
:9~

Renzo wel kijken wie er ingelogd is hé, ik dus :z
 
Laatst bewerkt:
kiekje van 1 van mijn motorkasten :9
de Rossi en Biaggi links en rechts zijn bouwmodellen en de rest kant en klaar
full
 
Zelfde kast 1 etage lager, minichamps motoren + bostrom laguna seca helm ook van minichamps :}

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan