Schaalmodellen

me ex...

dukie-mouse.jpg
 
Ik heb er ook al een aantal gespaard,het wordt alleen stees moeilijker om ze te vinden. (de meeste gangbare modellen heb ik inmiddels.)

Weet iemand van jullie toevallig of er ook een schaalmodel van een honda firestorm bestaat? De SP1 heb ik al, maar mijn eigen motor nog niet.

12658
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag is: :?
- Wie spaart of verzameld schaalmodellen van motoren?
- Of bouwpakketten, om de winter door te komen?
- Alleen de motor die men zelf rijdt?

Zelf vind ik de modellen van Maisto wel mooi. Ik heb er dan ook een aantal.
Zou zo een motorzaak(je) kunnen beginnen. :)
Ik spaar ze ook. Schaal 1:1. Helaas is mijn verzameling nog niet zo groot.

Wil wel van alle motoren die ik heb gehad een bouwpakket (goed gedetaileerd en juiste kleuren). Heb een pakketje van mijn ZX7 R. Nu nog zoeken naar een pakket van een Kawasaki GPX 750 R kleur rood / zwart en een Suzuki GSX R 750 SRAD zilvergrijs / zwart model 1997
 
Ik heb zo'n doos kado gekregen. Ben ik vandaag eindelijk begonnen, zie ik dat ik nog 22 verschillende potjes verf moet kopen!!!! :(
 
Krijg binnenkort 1 bouwpakket.. maar ben bang dat het daarna fout gaat en ik er meer wil :P
 
van eht weekend mijn bouwpakket gekregen.. vriendin koos uit wat, enik bouw :)

Volgende word een motor.. een hayabusa of een zx7-r..

daarna een lancer evo en een scoob :)


[edit]
Toen ik voor mijn modelbouw terein moest verven toverde mijn vader ongeveer 50 potjes verf uit dekast.. dus de auto word mooi geverfd ;)

En de body en dergelijke spuit ik met spuitbus.
heb het toch nog liggen..en moet mooi worden he :)
 
Ben bezig met de papieren rode R1 van de Yamaha site. Heb de V max die in deze topic op de foto staat ok al effe gedownload. Het maken van die R1 zal wel een lang project worden...de tank is af de top kuip klaar, ben nu bezig met het stuurgedeelte....moet in totaal toch wel lukken voor de kerst haha. Vind 40 uur kanp hoor voor de V-max die is gebouwd....
Vind ze er wel leuk uit zien die papieren modellen. Jammer dat er niet meer van zijn.

PS is er ook een schaalmodel van een nieuwe silveren diversion XJ600S ????? :9
 
Ik heb er nu ongeveer 8 van Minichamps, niet goedkoop maar wel zeer mooi!
Vroeger bouwde ik ze wel zelf maar sinds ik het begrip tijdsgebrek ken.... ;)

full
 
Wow ik heb hem gevonden hoor, het schaalmodel van de yzf600R Thundercat! Wel een beetje jammer dat ie er in geen geval op lijkt. Is net een fz uit 1983, de uitlaat zit aan de verkeerde kant en de achterkant is al helemaal nep!

Ter vergelijking heb ik een piccie van de 750cc Gixxer van hen er ook maar bij gedaan, ook dit is weer een magistraal kunstwerk welke de realiteit dus echt nie benaderd. Volgens mij vinden jullie ze net zo belachelijk als ik:

full


Ik moet wel zeggen dat ze erg gedetailleerd tewerk zijn gegaan, ze hebben namelijk zelfs de middenbok meegenomen ;) :+ !
 
Terug
Bovenaan Onderaan