Schaamrandjes, hoeveel hebben jullie?

Hoeveel cm schaamrand hebben jullie nog

  • geen!

    Stemmen: 60 48,0%
  • 0 - 0,5

    Stemmen: 26 20,8%
  • 0,5 - 1

    Stemmen: 11 8,8%
  • 1 - 1,5

    Stemmen: 8 6,4%
  • 1,5 - 2

    Stemmen: 20 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    125

daydreamer

MF veteraan
16 mei 2004
2.276
0
Rotterdam
Heey mensen,

k heb nu ongev 800 km n nieuw achterbandje, en 1500 km gereden met mn nieuwe SV (voor mij dan, is er een uit 2001) en k heb nu nog ongeveer 1 cm schaamrandjes (beide kanten) op mn Metzeler Z4 achterband..

Hoeveel cm van je achterband hebben jullie nog onbenut..? k heb nl niet echt t idee dat ik rechtop door de bochten ga ofzo.. wat is gebruikelijk? (ik heb geen haast om ze weg te krijgen hoor, ben nog lekker aan t leren met 7 weken rbw :] )

kom maar op, hoeveel hebben jullie nog..? 8-)
 
Who cares, als je maar lekker rijdt *D

Heb zelf niks tot 2 mm ofzo maar dat zegt op zich niks. Hangt van het soort band, de ene band heeft een andere bolling dan de andere etc.
 
BT 56 voor, BT014 achter. Alhoewel het dan niks mag uitmaken, rechtsvoor en rechtsachter 0,0, linksachter ook niets, maar linksvoor nu nog héél iets, maar dat is miniem.

[me]BGL Racing houdt wel van deze cafépraat :P [/me]
 
Who gives a fuck...

Z4 rij je zo aan de rand vanwege de bolling. Andere banden kosten meer moeite.

M'n voetsteppen moeten nog verder afschuren om m'n schaamrand te verkleinen. Met verhogingssetje 0 mm, op een Pan European ook 0 mm (met gehalveerde steps en kuip plus valbeugels aan de grond).
 
schaamranden zegt niets (ook al denken sommigen van wel)

maar voor om jullie ff te laten denken

ik heb achter rechts 1 mm links ongeveer 3 cm :P
(dit is geen grap maar echt zo...rara hoe kan dat)
ik rijd evenveel rechter als linkerbochten (tel ze niet maar het is geen circuitmotor ofzo gewoon dagelijks gebruik)
 
schaamranden zegt niets (ook al denken sommigen van wel)

maar voor om jullie ff te laten denken

ik heb achter rechts 1 mm links ongeveer 3 cm :P
(dit is geen grap maar echt zo...rara hoe kan dat)
ik rijd evenveel rechter als linkerbochten (tel ze niet maar het is geen circuitmotor ofzo gewoon dagelijks gebruik)

jaja, leuk zo'n moto met zijspan :+
 
Niet dat het erg interessant is, maar mijn smalle achterband (120) gaat op tot de rand. De voorband heeft nog een klein stukje over. Beiden BT45´s trouwens.
 
Mijn hele achterband is (blauw)glimmend O-) .

En ik schaam mezelf niet voor die mooie randjes van me; ik rij vaak heel netjes en rustig *D
 
Uhhh, m'n hele voorband is een en al schaamrand... (zit er net een dag op ;) ).
En achter een halve cm ofzo. Ik ben een brave rijder... :r

 
full


:P
 
Gaan jullie nou serieus met een meetlintje bij je achterband kijken :?
 
Gaan jullie nou serieus met een meetlintje bij je achterband kijken :?
:^
en eerlijk gezegd kan het me ook gen bal schelen, hoeveel decimeters. :?
Als ik maar plezier heb, en heel blijf vind ik het wel best. En wat anderen denken, da's hun gedachte en gedachten zijn vrij.

Ik laat anderen in hun waarde. Ent wat zegt een schaamrand nou eigenlijk, dat je snelweg :] km's draait, of niet alleen loopt te kneeslideren op het klaverblad of rotonde, of dat je geen verkeersinzicht toont, of etc.?

Ik heb er trouwens 4, 2 voor en 2 achter. O-)
 
Gaan jullie nou serieus met een meetlintje bij je achterband kijken :?

Ja, dat blijkt dus wel. Altijd hetzelfde commentaar, sommigen vinden het gewoon leuk om te bekijken hoe plat men gaat, anderen interesseert het alleen hoeveel plezier men heeft.

Nog even doorgaan met dit gezeur en ik ga echt plaatjes van m'n banden posten :+
 
Het lijkt me ook niet echt het jaargetijde om te gaan promoten dat je platter door een bocht zou moeten gaan dan dat je tot nu toe gedaan heb eigenlijk..
 
Who gives a fuck, en daarbij veschilt het nogal eens van band tot band hoe makkelijk je de schaamranden wegrijdt.
Bij een michelin pilot sport was dit zo gebeurd, terwijl het bij pirelli corsa's toch iets lastiger is......dussssssss
Maar schaamrand of geen schaamrand ........who cares.
 
Terug
Bovenaan Onderaan