Schaamtemomentje.

Ik heb hem ook neergelegd in de langzame slalom, teveel insturen, te weinig gas en toen deed ie het niet meer.... -O-

Ik probeerde de motor nog wanhopig overeind te houden , ik stond nog half recht .
Het gewicht sleurde mij uiteindelijk ook mee , en ik lag alsnog naast de motor.
Daarna nooit meer gevallen tijdens het lessen *O*

Er was nog een lesser die de noodstop moest doen....hij ging eens even schuiven op zijn voorwiel.
Knap dat hij erop is blijven zitten en de motor overeind wist te houden.
Even later zat hij op de stoeprand , bleekjes rond de neus en trillende handjes.
Hij was toch wel geschrokken.


Bijna iedereen maakt zoiets mee hoor, het is niks om je voor te schamen.
 
slechte lesgever gehad... motor 3x omgelegd in achtjes zonder enige uitleg instructeur over hoe zo n achtje aan te pakken... zei ie nog droog: 'je moet m niet gans de tijd omleggen'
zei ik dat ie maar uitleg moest geven en ging ie 3de maal tegen de grond. toen pas kreeg k uitleg
 
ohja.. vallen tijden rijles *check*

Wegrijden uit parkeervak, motor af laten slaan.. wel vallen, niet vallen.. wel vallen dus.

Langzame slalom, ging m niet halen en besloot om een of andere reden stil te gaan staan. Dat moet je dus niet doen als je je stuur niet recht heb. Dacht m nog even te houden, maar werd gewoon neerleggen (+ spierpijn)
 
Ik liep ook gruwelijk te klote met die slalom.

Ik dacht ook dat je recht aan moest komen rijden
tot mijn rij instructeur zei:
Je kan beter vanaf links of recht beginnen, anders kom je na 3 pionnen in de knoei.
en toen ging het mij een stuk beter af.... :Y
 
Ik ben ook neergeklettert met m'n les... Gewoon proberen om 180 graden draai nog krapper te doen, ging niet :P

't Was ook mijn laatste valpartij in m'n motorfietscarriere :)
 
Whooe gister me proefles gehad voor de motor (zware catagorie)
op een gs500 suzuki.. eerste proefles ging alles goed, ik mocht al alleen rijden enzo en het was me ook gelukt om met 70 door een bocht te gaan, die aardig lekker ging( tot mijn verbazing was het helemaal niet eng)
Dus gewoon opschakelen en terugschakelen voor een bocht een beetje oefenen enzo en de tweede les kon ik gelijk erachteraan omdat iemand niet kwam opdagen, ik dus mee. Mijn lesgenote was een vrouw die al enige ervaring had met lessen en dus langzame slalom ging doen en achtjes draaien.. ik dus eerst stapvoets rijden gedaan en lukte aardig maar nu moest ik slalom doen.. eerste keer ging een beetje haperig want was nog best nerveus en tweede keer liet ik per ongeluk mijn gas los waardoor de trekkracht en stabiliteit dus weg was.... BAF! ik op me plaat.. Ik schaamde me zwaar tegenover de rijinstructeur.. maar mijn vraag is eigenlijk.. is dit bij iemand nog meer gebeurt..? een half rondje draaien en goed inkijken lukte wel heel simpel maar die slalom is verdomde moeilijk.. :+ Graag reacties :]


uwhahuahah ik zou me nooit meer durven vertonen bij die rijschool auwe.

ik ken trouwens NIEMAND die ooit tijdens de les gevallen is..als je valt tijdens de les kun je beter gelijk stoppen met rijden.
 

jaa de motorwip van het cbr toch oekel.....!

image.jpg
 
Heb ook eens een schaamte(schrik) moment gehad ,iets met m'n helm(systeemhelm).
Soms als het warm weer is dan rij ik met het kinstuk omhoog in de stad en zodra ik de snelweg opga dan klap ik m onder het rijden dicht. :]
Sta voor stoplicht(nog net binnen bebouwde kom=50 km) en kijk meestal in m'n spiegel of er wat achter me staat en zie een dikke BMW staan dus denk nog....moet een beetje vlot weg zijn...licht groen...gasss...klap met m'n linkerhand intussen nonchalant m'n helm dicht....getverdegetvrrrr...zit m'n handschoen aan m'n helm vastgeklemd :? ...en het kinstuk ook in z'n grendel :X ..jemigsodejuuu,wat nu????Dus ik met 1 hand gassen en die BMW maar douwen...denk in n flits.. rustig..ff nadenken ..geen vluchtstrook,alleen van die inhammen voor pech,moest in beweging blijven en hoe krijg ik m'n beide handen weer aan het stuur????..en ineens viel het kwartje *D ..moest m'n hand onder het rijden uit mijn handschoen zien te wurmen!!
T is na wat gevloek en getier wel gelukt...en ben toen in zo'n inham gestopt,nog met dat vel leer aan m'n helm vast.

Nondejuu,dat was voor t eerst dat zoiets gebeurde,het klamme zweet stond nog in m'n handen. -O-
 
Sorry, het zal inderdaad een zweet-momentje zijn geweest, maar ik moest hier wel even om lachen. :')

En voor de TS: niet schamen; hoort er allemaal bij.
 
Tijdens een 8je denken dat ik hem fout doe en daarom maar rechtuit rijd om hem over te doen. Intussen zegt me instructeur dat ik door moet gaan, dus ik in dolle bui meteen stuur omslaan. En toen lag ik. (meteen cursusje motor-oppakken gehad).

Verder heeft een andere cursist tijdens zijn rijles de motor van me instructeur kaduk gereden (gelukkig was ik erbij :+ )

Verder tijdens rijlessen vele anderen zien vallen (en gehoord via verhalen)
 
Heb ook eens een schaamte(schrik) moment gehad ,iets met m'n helm(systeemhelm).
Soms als het warm weer is dan rij ik met het kinstuk omhoog in de stad en zodra ik de snelweg opga dan klap ik m onder het rijden dicht. :]
Sta voor stoplicht(nog net binnen bebouwde kom=50 km) en kijk meestal in m'n spiegel of er wat achter me staat en zie een dikke BMW staan dus denk nog....moet een beetje vlot weg zijn...licht groen...gasss...klap met m'n linkerhand intussen nonchalant m'n helm dicht....getverdegetvrrrr...zit m'n handschoen aan m'n helm vastgeklemd :? ...en het kinstuk ook in z'n grendel :X ..jemigsodejuuu,wat nu????Dus ik met 1 hand gassen en die BMW maar douwen...denk in n flits.. rustig..ff nadenken ..geen vluchtstrook,alleen van die inhammen voor pech,moest in beweging blijven en hoe krijg ik m'n beide handen weer aan het stuur????..en ineens viel het kwartje *D ..moest m'n hand onder het rijden uit mijn handschoen zien te wurmen!!
T is na wat gevloek en getier wel gelukt...en ben toen in zo'n inham gestopt,nog met dat vel leer aan m'n helm vast.

Nondejuu,dat was voor t eerst dat zoiets gebeurde,het klamme zweet stond nog in m'n handen. -O-
_O- mooi verhaal _O-
was er laatst een die ook een systeem helm had, die aan het roken was en even een wheelie ging doen.... :X
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan