Schaap slachten voor de anti-flits god

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Ik ben van plan om vanmiddag ff een schaapie te slachten voor de anti-flits god om mij te behoeden voor brieven uit Leeuwarden na mijn ritje van vandaag. ;)

Zijn er meer geinteresseerden? Als we wat geld bij elkaar leggen kunnen we een hele kudde offeren, denk dat M-F dan wel voor een jaar vrij van bekeuringen blijft.
 
Ik ben van plan om vanmiddag ff een schaapie te slachten voor de anti-flits god om mij te behoeden voor brieven uit Leeuwarden na mijn ritje van vandaag. ;)

Zijn er meer geinteresseerden? Als we wat geld bij elkaar leggen kunnen we een hele kudde offeren, denk dat M-F dan wel voor een jaar vrij van bekeuringen blijft.

Nee, dat vind ik weer zielig, kunnen die schaapies niks aan doen... Kun je niet wat anders slachten }) ...
 
Ik ben van plan om vanmiddag ff een schaapie te slachten voor de anti-flits god om mij te behoeden voor brieven uit Leeuwarden na mijn ritje van vandaag. ;)
Pas maar op dat Milieuoffensief dit niet leest. Je weet hoe het met Pim is afgelopen....
 
Om toch een goed karma af te dwingen voor mijzelf en U allen heb ik vandaag in de noordhollandse polders een paar honderd muggen, en enkele dikke hommel (PATS !) en een vlinder geofferd op de kuip van mijn divje, vizier en zonnebril 8-) . En veel kleine mugjes maken misschien toch nog een schapie.

Veel voorspoed ... van Uw held op sokken
 
Hé aap, we hebben vanavond ge-bbq't en ik heb toch geen schaap gezien. Denk dus dat je de komende tijd maar eens je brievenbus in de gaten moet gaan houden. :+
 
Enige wat ik vandaag aan flitsers heb gezien was van de voorkant, dus lekker :j
 
Laatst bewerkt:
Om toch een goed karma af te dwingen voor mijzelf en U allen heb ik vandaag in de noordhollandse polders een paar honderd muggen, en enkele dikke hommel (PATS !) en een vlinder geofferd op de kuip van mijn divje, vizier en zonnebril 8-) . En veel kleine mugjes maken misschien toch nog een schapie.

Veel voorspoed ... van Uw held op sokken

Heb ik ook gedaan, dus dan moet het wel goed zitten... Alhoewel misschien toch weer geflitst vanavond...
 
Ze zijn hier idd niet echt dik gezaaid, maar d'r staan d'r wel wat!
Er staan in het Oosten (waar kwamen die wijzen uit de bijbel ook al weer vandaan? :P ) inderdaad niet heel erg veel palen :} , maar de palen die er staan zijn vaak wel heel sneaky achter een boom gezet oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan