Schade aan mijn Monster

In navolging van mijn monster, heb ik nu het zelfde aan mijn koekblik :(
Is er weer een tegen mijn achterkant opgereden terwijl het blik geparkeerd stond........ Nu geen getuigen.... Ik word er niet goed van '(
 
In navolging van mijn monster, heb ik nu het zelfde aan mijn koekblik :(
Is er weer een tegen mijn achterkant opgereden terwijl het blik geparkeerd stond........ Nu geen getuigen.... Ik word er niet goed van '(

Goed bezig carfixer

volgens mij word dat waarborgfons niet blijer van jou escapades ;)

veel geluk met het zoeken van je volgende crimineel :r
 
Heb nieuws van mijn rechtsbijstandverzekering: :Z

Ik kreeg een brief van ze waarin stond dat ze een copie van mijn vrijwaring
wilde hebben. :?

Het blijkt dus, nadat ik de rechtsbijstand gebeld had, dat deze brief naar de "tegenpartij" gestuurd had moeten worden. |(

Nu is het zo, dat de "tegenpartij zegt dat die zijn auto al verkocht had op de dag van de schade :(

Volgens mij is het zo, als ze het kenteken intypen, dat op dat moment de naam van de persoon waarvan de auto is tevoorschijn komt.

Gaat dus weer niet voorspoedig. ;(
 
Goed bezig carfixer

volgens mij word dat waarborgfons niet blijer van jou escapades ;)

veel geluk met het zoeken van je volgende crimineel :r
Als carfixer belt is het al.... goedendag meneer Wagemaker. |( :r
 
Laatst bewerkt:
Nu is het zo, dat de "tegenpartij zegt dat die zijn auto al verkocht had op de dag van de schade :(

Volgens mij is het zo, als ze het kenteken intypen, dat op dat moment de naam van de persoon waarvan de auto is tevoorschijn komt.
Als iemand een lijntje met het RDW heeft om gegevens betreffende een kenteken op te vragen dan kan die ook bij de historiegegevens die bij dat kenteken horen.
Is dus precies na te gaan wanneer een voertuig precies is overgegaan van eigenaar.
 
Als iemand een lijntje met het RDW heeft om gegevens betreffende een kenteken op te vragen dan kan die ook bij de historiegegevens die bij dat kenteken horen.
Is dus precies na te gaan wanneer een voertuig precies is overgegaan van eigenaar.
Zou mooi zijn als ik dat te weten kom....
 
Als iemand een lijntje met het RDW heeft om gegevens betreffende een kenteken op te vragen dan kan die ook bij de historiegegevens die bij dat kenteken horen.
Is dus precies na te gaan wanneer een voertuig precies is overgegaan van eigenaar.
Persoon laat nix meer van zich horen...betreft de vrijwaring.

Mijn verzekering is nu bezig uit te zoeken waar ie verzekert was (beetje raar, lijkt mij een makkie voor die lui)

Kenteken is bekend (ph-nx-01) dan lijkt mij dat je alles kan weten wat je weten wil.

We wachten wéér af :Z
 
Is toch echt om witheet van te worden..... echt niet normaal hoor hoe dit afgehandeld wordt...
Nogmaals suc6!
 
Persoon laat nix meer van zich horen...betreft de vrijwaring.

Mijn verzekering is nu bezig uit te zoeken waar ie verzekert was (beetje raar, lijkt mij een makkie voor die lui)

Kenteken is bekend (ph-nx-01) dan lijkt mij dat je alles kan weten wat je weten wil.

We wachten wéér af :Z
Je verzekering heeft dat lijntje naar het RDW maar loopt waarschijnlijk niet zo hard omdat er voor hun niet veel te verdienen valt :r
 
Heb nog steeds mijn poen niet maar.....mijn monster is eindelijk weer helemaal hersteld :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan