Schade aan ZX6R

Mr. Fazer

MF'er
10 okt 2002
64
0
Noordwijkerhout
Ik kan een kawasaki ZX6r kopen met wat cosmetische
schade. Zoals te zien is op de foto. De schade die
je ziet op de foto is de enige schade die de motor
heeft verder ziet alles er puntgaaf uit. Ik heb ook
gekeken naar het frame en daar zie ik verder ook geen
vreemde dingen op.

Is de schade makkelijk te herstellen?? En als k het laat
doen hoeveel zal het mij dan ongeveer gaan kosten?

mvg

Edward
 
Blijkbaar iets misgegaan.

Bij deze dan nog een keer.

Hopelijk gaat het nu wel goed

full
 
Laatst bewerkt:
Valt reuze mee die schade, ik denk dat je met kleurwax al een eind komt. Carterdeksel ff spuiten (kuip kun je ook spuiten overigens).
Nu hangt het nog van de prijs af.

Koz
 
Ik vraag me af waarom iedereen imgatt gebruikt, dit is enkel handig als je het plaatje als attachment aan je post wil hangen, met img zie je hem alleen in je post.

Koz
Als je een plaatje van je HD af mee wil posten is imgatt heel handig. Hoef je niet de hele link naar het plaatje in te vullen tussen de [*img] tags. Ook heb je dan geen webspace nodig om het plaatje te uploaden, aangezien ie gewoon op de MF server komt te staan. In alle andere gevallen gebruik je natuurlijk gewoon img.
Zoals nu:
full
 
Is precies gewoon omvalschade in kiezeltjes of zo, daar heeft je frame zelfs niets van gemerkt.
De schade die ik al gehad heb (en heb) is aanzienlijker, maar het ding rijdt nog steeds zoals daarvoor. Het is natuurlijk wel spijtig dat in die gevallen de waarde van je motor geweldig zakt, omdat de meesten denken dat het erger is, maar cosmetische schade is toch niets. Ik zou het gewoon zo laten, en enkel als er scheuren te zien zijn, die (laten) repareren.
 
Als je een plaatje van je HD af mee wil posten is imgatt heel handig. Hoef je niet de hele link naar het plaatje in te vullen tussen de [*img] tags. Ook heb je dan geen webspace nodig om het plaatje te uploaden, aangezien ie gewoon op de MF server komt te staan. In alle andere gevallen gebruik je natuurlijk gewoon img.
Zoals nu:
(Afbeelding)

Ah, weer wat geleerd.. :}

Op woensdag 26 maart 2003 13:39 schreef DjoeZty het volgende:Hmmm ,kleurwax in Kawagroen (limegreen)?? Bestaat dat, niet dat ik het ooit nodig hoop te hebben...! :]

Bij kleurwax hoef je niet perse de 'juiste' kleur te hebben, een groen met de tint in de richting van lime (ik denk dan aan gras of ptt groen) moet gaan.
Ik heb ooit voor mijn ivoorwitte kever een gele wax gekocht, en je zag niks meer van de lakschade.

Koz
 
Dure oplossing:

Kuipdeel: 384
Schuim (bekleding binnenkant scherm): 56/89 (weet ik niet meer zeker)
Stickers: Duuuur! (De stickers op de topkuip (driehoekje & ZX-6R tekst) kosten al 50!)
Carterdeksel: 239
Totaal: Te veel.

Goedkopere oplossing:

Kuipdeel strak maken & laten spuiten: 150 / 450 (Stickers indien mogelijk afgeplakt,anders nieuwe).
Sloop-carterdeskel: WDGEVG (Wat De Gek ErVoorGeeft, met wat mazzel 10 euro, met wat pech 150 euro)

Totaal: Acceptabel.

Budget oplossing: Zelf wat bijwerken.
Kleurwas: 15

Totaal: ZGAN (Zo Goed Als Niets)
Nadeel: je ziet nog steeds de schade.

Wel eerst even kijken of er bij de bevestigingspunten v/d kuip geen scheurtjes zitten. Als dat verder scheurt, dan wordt het duur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan