- Onderwerp starter
- #51
Nou, dan komt het ook terug op bewijslast uit. Ik was er bij toen de as losgedraaid werd in de bandenmontagedinges. Als die as die normaal makkelijker moet gaan draaien naarmate ze lost net vaster komt, dus steeds stroever draait waardoor die man me moet doorverwijzen dan wijst dat echt wel op metaalvijlsel in de schroefdraad. Bovendien krijg ik de kapotte vorkpoot mee naar huis volgende week. Dus dan zie ik het ook. Dan kan je denken, die ondervork is er een van een andere klant geweest, maar net zo goed kan in de motorshop de as er scheef zijn ingedraaid om de bandenmonteur in slecht daglicht te stellen. Kortom; het brengt niet veel op allemaal. Dit kan enkel eindigen in een spelletje zwarte pieten schuiven. In de motorshop gaan ze zeggen dat het de bandenmonteur was, die zegt dat het wiel er misschien uit moest om aan de remmen te werken (dat heeft hij al opgeworpen). En anders kan, zoals hier boven reeds werd opgemerkt, ik zelf aan de motor hebben gesleuteld in die 4 jaar. Ik krijg in ieder geval de kapotte vorkpoot mee. En dan zal die denkelijk wel van mijn motor komen. Al zal ik dat ook nooit zeker weten. Veel kan je denk ik niet doen bij zulke ongevalletjes.