schade en ellende met motorzaak cor van heerdt motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elk verhaal heeft twee kanten.
Waarom ging je niet naar je vriendje in alkmaar met die motorzaak?
Die o zo geweldige monteur zoals je toen tegen mij zat te mailen in pb,s en waar je het elke keer over hebt.
Die toch ook aan ducati,s sleuteld.
Zegt ook wel iets dat je daar je ducati niet eens heen durft te brengen.

En waarom maak jij een motorzaak die zich hier niet verdedigen kan of er geen zin in heeft via internet zwart met naam en toenaam.
Elk verhaal heeft twee kanten.
Jij verteld jouw kant waarbij ik heb gevoel bij heb dat je vet overdrijft en het erger maakt dan het is.
Zolang de andere partij hierover niks zegt is het een 1 zijdig verhaal.

Als jij echt genaaid bent met kuipwerk en schades laat je het er niet bij zitten en maakt jij er werk van via rechtsbijstand.
Dat er een verhaal terug komt over geen bovag lid etc zal wel maar schades accepteer je niet.
Nu trek jij je terug met die gemaakte schades en ga jij het zelf oplossen.
Dat schrijf je zelf.
Dan haal ik daar uit dat je hier niet het hele verhaal verteld.

Daarbij maak je in een ander bericht ook meteen de Bovag organisatie ook maar even zwart.
Altijd lekker makkelijk op internet en forum een motorzaak afbranden terwijl de rest niet weet wat er werkelijk gebeurt is.
 
Laatst bewerkt:
Overigens..bovag zegt geen klap.
Ben zelf een bovag lid...enige wat je moet doen is geld afdragen :Y
Ik heb wel eens de BOVAG gebeld wegens een geschil.
Die deden niets.
Daarna een expert van de ANWB ingeschakeld en die kreeg al gelijk toen zijn voet nog maar op de deurmat stond. _O-
Het ging toch even over HFL9.500,00.
(Motor gekocht voor een derde, dus kon een mooie uitzoeken bij het bedrijf O-) )
 
Wat denk je zelf?

|(

Het was overigens een retorische vraag. Als je het te druk hebt, kun je echt beter nee verkopen dan broddelwerk afleveren.
Een opdrachtgever kan nog zo hard aandringen of zielig lopen doen dat er verder niemand beschikbaar is, als ik geen tijd heb om goede kwaliteit te leveren, neem ik de opdracht niet aan. PUNT!
 
.
Ik heb wel eens de BOVAG gebeld wegens een geschil.
Die deden niets.
Daarna een expert van de ANWB ingeschakeld en die kreeg al gelijk toen zijn voet nog maar op de deurmat stond. _O-
Het ging toch even over HFL9.500,00.
(Motor gekocht voor een derde, dus kon een mooie uitzoeken bij het bedrijf O-) )

Wij als bedrijf zijn ook lid... nou..afdragen..dat mogen wij :Y

Ik heb wel eens klanten die auto's het en der bij bovag zaken kopen en dan bij mij komen vragen als bovag zaak of ik ze wil helpen.

Ik kan daar niks mee. Bovag helpt mij niet...en gaat jou ook niet helpen.
 
Laatst bewerkt:
|(

Het was overigens een retorische vraag. Als je het te druk hebt, kun je echt beter nee verkopen dan broddelwerk afleveren.
Een opdrachtgever kan nog zo hard aandringen of zielig lopen doen dat er verder niemand beschikbaar is, als ik geen tijd heb om goede kwaliteit te leveren, neem ik de opdracht niet aan. PUNT!
Helemaal mee eens!
 
Elk verhaal heeft twee kanten.
Waarom ging je niet naar je vriendje in alkmaar met die motorzaak?
Die o zo geweldige monteur zoals je toen tegen mij zat te mailen in pb,s en waar je het elke keer over hebt.
Die toch ook aan ducati,s sleuteld.
Zegt ook wel iets dat je daar je ducati niet eens heen durft te brengen.

En waarom maak jij een motorzaak die zich hier niet verdedigen kan of er geen zin in heeft via internet zwart met naam en toenaam.
Elk verhaal heeft twee kanten.
Jij verteld jouw kant waarbij ik heb gevoel bij heb dat je vet overdrijft en het erger maakt dan het is.
Zolang de andere partij hierover niks zegt is het een 1 zijdig verhaal.

Als jij echt genaaid bent met kuipwerk en schades laat je het er niet bij zitten en maakt jij er werk van via rechtsbijstand.
Dat er een verhaal terug komt over geen bovag lid etc zal wel maar schades accepteer je niet.
Nu trek jij je terug met die gemaakte schades en ga jij het zelf oplossen.
Dat schrijf je zelf.
Dan haal ik daar uit dat je hier niet het hele verhaal verteld.

Daarbij maak je in een ander bericht ook meteen de Bovag organisatie ook maar even zwart.
Altijd lekker makkelijk op internet en forum een motorzaak afbranden terwijl de rest niet weet wat er werkelijk gebeurt is.

Heel simpel. Hij heeft die gereedschappen niet en gaf aan het niet te willen doen. Niks mis mee.. nee is ook een antwoord. :)
 
Ja mensen zien de Bovag als een soort onafhankelijke organisatie,nou dat zijn ze dus niet,het is een branche vereniging met garage bedrijven als leden,die betalen geld aan de Bovag, ook houd de Bovag er een mooi handeltje naast in onderdelen,ze gaan dus echt hun leden niet afvallen.
Om er maar eens 1 te noemen die met een mooie Bovag afbeelding op z,n site staat 😬,schermt met Bovag lid en RDW erkent,nou veel loucher
zijn er niet,en zo zijn er nog veel meer van die sjoemelaars,je zou denken doet de Bovag en RDW dan geen vooronderzoek ,nou nee
hoor blijkbaar niet anders zou het aantal leden zeker een stuk lager zijn,zolang er betaald word is alles prima.
 
Laatst bewerkt:
Heel simpel. Hij heeft die gereedschappen niet en gaf aan het niet te willen doen. Niks mis mee.. nee is ook een antwoord. :)
Waarom val jij me dan steeds lastig over die kerel.
Ik ken die kerel ook niet.
Maar daar heb je me wel steeds mee bestookt hier als ik ergens op reageerde.
Dan trok je me mee in iets waar ik het bestaan niet van afweet.
Dat hij de beste motorzaak was en nog meer vage shit en bladie bla.
Ga dan daar heen dacht ik toen ik je verhaal las hier.
Daarom begon ik erover.

Maar nogmaals we horen hier een 1 zijdig verhaal -de andere kant (motorzaak)hoor ik niet.
En andere forum leden hier ook niet.
En een mening baseren op iets wat 1 zijdig verteld word misschien wel wat extra aangedikt om het erger te laten lijken.
Zonder enig weerwoord van die motorzaak ga ik niet in mee.
 
Ik zou sowieso het verhaal over regen en vrije dagen op de zaak even editten.
Het leven is zwaar. :+
 
En als je in regen rijd wat gebeurt er dan.
Vergaat of verroest die ducati dan meteen?
Ik heb werkelijk geen idee?.
Wel dat er poeperig gedaan word over in de regen rijden.
Heb je erna weer wat te poetsen toch.
Ik rij ook dagelijks ook in regen.
Als ik ga huilen over regen rijden moet ik maar geen motorrijden.
Regen hoort er nu eenmaal bij zo is het klimaat.
Maar me motor is niet verroest en niet vergaan.
Maar ik rijd dan ook geen ducati dat zal het zijn.
 
Als ik werk aanneem en vervolgens niet lever omdat ik te veel werk heb, kan ik dat 1 of misschien 2 keer flikken, maar dan ben ik die opdrachtgever vervolgens echt kwijt.
Het is aan mij om mijn planning te beheren. Mijn opdrachtgevers mogen ervan uitgaan dat ik dit kan en naar behoren doe.
voor de meeste bedrijven in de motor branche is het in deze periode pakken wat je pakken kan. De vaste lasten zijn er het hele jaar en de importeurs verplichten je tot hoge kosten, terwijl in najaar en winter de inkomsten summier zijn. Alleen zij die hun kosten laag kunnen houden kunnen nee zeggen.
 
Elke dag op mf maakt het weer goed :+:Y
Ik kies niet voor rijden in de regen.. easy :)
Net als dat ik met 30 graden rijden liever graag naar het strand ga :Y
Eigen keuze is altijd goed. ;)
Het maakt het verhaal wat lang en leidt af.
Maar inmiddels geschiedenis.
Mooi dat het uiteindelijk goed is verlopen. :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan