Schade Fireblade - CBR929 (Modell SC44) Bj. 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paninaro

Die hard MF'er
CBR900 (929cc)
Modell SC44 (Steinmetz Edition)
Bj. 2000
10500 KM
Nieuwe banden Pirelli Dragon Supercorsa
MRA double bouble ruitje
Remus Demper

Datum eerste afgifte Nederland: 26 juni 2006
Datum eerste toelating: 4 mei 2000

Ik heb de motor gekocht van de 1e eigenaar. Duitse Motor, ingevoerd in Juni 2006. Frame een Fork is niet beschadigt. Vorvelg een de kappen rechter zijkant zijn beschadigt.

Vraagprijs inclusive Kenteken 4500 €uro (NL Motor / Locatie: Zuid Limburg - Kerkrade)

Telefon: 0049-163-7771791

Mail: Paninaro@gmx.info

dsc06726df3.jpg


dsc01604kb3.jpg


dsc01606fe2.jpg


dsc01608ya9.jpg


dsc06714bk6.jpg


dsc06715vz5.jpg


dsc06719zx7.jpg


dsc06730ow9.jpg


dsc06741jb1.jpg
 
geef je 2000 maar dan wil ik wel dat pakkie saffies erbij hebben ;)

succes!
 
Beschadigt is uitlaat, stepjes rechter zijkant, achterlicht, kuipen voorkant, rechter zijkant een achter. Voorvelg een de kappen rechter zijkant.

Sorry, mijn nederlands is niet het beste

Niet erg, je typt nog best aardig NL...


Duzzzz, echt kapot; Stepjes van zowel bestuurder als passagier, ophanging uitlaat/passagier stepje, achterlicht, topkuip (is 1 geheel?), rechter zijkuip, hele kuipwerk kont, voorvelg, voorremhendel, rechterspiegel.

Alleen bekrast / redelijk te maken / wel gewoon werkend: Uitlaat, kentekenplaat, knippers achter.

Onduidelijk: Hendel rechts? Zie je remvloeistof potje op niet gebruikelijke wijze hangen.

Frame, voorvork, achterbrug en subframe zijn (op het oog) nog recht?



Mis ik nog iets of heb ik nu alles zo ongeveer?
 
Okee, ik ga morgen even bellen/mailen met iemand die er verstand van heeft of ik wat deeltjes van mijn Blade racer op je schadebak kan zetten en wat ik aan overige onderdelen kwijt zou zijn.

Nog 1 vraagje... hoezo doe je hem gelijk weg? Niet zelf opknappen? Verzekering laten dokken? Overige?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan