Hoi,
een vraag van een bijna leek; ik werd vorige week geconfronteerd met een automatische versnellingsbak die niet meer opschakelde (Mercedes C220 CDI).
Een bezoekje aan de werkplaats liet een zeer behoorlijke hoeveelheid ijzerdeeltjes in de versnellingsbak olie zien. Afgesproken was dat ze contact met me op zouden nemen als de oorzaak bekend was en vandaag was het zo ver; de schade bleek van de koppelomvormer te komen. Hhhuuhhh...schade van een koppelmvormer die overduidelijk zichtbaar is in de olie van de versnellingsbak zonder dat de versnellingbak zelf iets mankeert...??O.K. ik ben een bijna leek maar dit roept bij mij vragen op.
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad logisch is?
Thanks!!
Henk
een vraag van een bijna leek; ik werd vorige week geconfronteerd met een automatische versnellingsbak die niet meer opschakelde (Mercedes C220 CDI).
Een bezoekje aan de werkplaats liet een zeer behoorlijke hoeveelheid ijzerdeeltjes in de versnellingsbak olie zien. Afgesproken was dat ze contact met me op zouden nemen als de oorzaak bekend was en vandaag was het zo ver; de schade bleek van de koppelomvormer te komen. Hhhuuhhh...schade van een koppelmvormer die overduidelijk zichtbaar is in de olie van de versnellingsbak zonder dat de versnellingbak zelf iets mankeert...??O.K. ik ben een bijna leek maar dit roept bij mij vragen op.
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad logisch is?
Thanks!!
Henk