Schade motor, Honda CBR600F, 1994

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pingey

MF veteraan
20 nov 2006
3.545
0
Hoorn
Ik heb een prachtige schuiver gemaakt met 100km/h en nu is mijn motor total loss. *O*

Hij staat hier alweer een tijdje nu, ik wilde hem om gaan turnen in een circuitfiets maar wegens tijdgebrek en A-technisch zijn, komt het er gewoon niet van. Misschien heeft iemand hier er nog iets aan, zo niet dan breng ik hem naar de sloop en zie ik daar wel wat er van terecht komt.

Ik ben over de linkerkant geschoven, dus de rechterkant is vrijwel intakt. Heleboel kuipschade, de voorkant hoort er geloof ik ook niet zo uit te zien en het stuur is doormidden gebroken.

Attentione!: Mijn kenteken is ingenomen bij de crash zelf en moet gekeurd worden op de remmen bij het RDW.

Waarom de remmen? Ik denk dat de politieagent die hem heeft ingenomen de koppeling bedoelde, aangezien dat stuk is afgebroken, maar geen idee had dat waar die hendel voor diende en ervan uitging dat het de remmen waren. Remmen zelf zijn intakt.

En dan natuurlijk de plaatjes:
103_3416.jpg

103_3414.jpg

103_3415.jpg

103_3412.jpg

103_3413.jpg


Jippie a jee.

Mochten er vragen o.i.d. zijn dan kan je altijd mailen naar het adres in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse :)

Is de boel nog recht? Voorvork, frame, wielen, schijven?

Hoeveel km's staan er op de teller?

Je zegt dat het stuur doormidden is gebroken. Heeft een CBR geen clip-ons? Kun je een foto posten/mailen waar op te zien is wat daar aan de hand is?

Is de koplamp nog heel?

Is de motor nog rijdbaar? (als je er weer goede clip-ons op zet?

Wat is je vraagprijs?

Het zijn nogal wat vragen, maar ik heb echt interesse :)
 
hoe staat het met de vork?
Volgens Motoport Wormerveer was die nog recht.

Ik heb wel interesse :)

Is de boel nog recht? Voorvork, frame, wielen, schijven?

Hoeveel km's staan er op de teller?

Je zegt dat het stuur doormidden is gebroken. Heeft een CBR geen clip-ons? Kun je een foto posten/mailen waar op te zien is wat daar aan de hand is?

Is de koplamp nog heel?

Is de motor nog rijdbaar? (als je er weer goede clip-ons op zet?

Wat is je vraagprijs?

Het zijn nogal wat vragen, maar ik heb echt interesse :)
Goed eeh, zoals al er staat ben ik walgelijk A-technisch, maar ik zal straks even voor je gaan kijken.

Motoport heeft gezegt dat de voorvork nog in orde was, er zit aan de rechterkant een klein deukje in het frame maar daar heb ik deze motor mee gekocht bij Motoport Echt, dus ik mag aannemen dat de motor is doorgemeten en het frame nog goed is. Als je wilt kan ik een foto voor je maken van het stuur. Zal meteen eens kijken of het licht het doet.

Kilometerstand is ongeveer 36000 als ik me niet vergis.
Ik 'denk' dat hij gewoon weer rijd als je er goede clip-ons opzet en die koplamp weet terug te stauwen. Vraagprijs heb ik niet, gemeen eh.
 
Je bent sneller met antwoorden dan ik dacht ;)

Ik heb je net een mailtje gestuurd :)

Mail me anders even je nummer zodat ik even kan bellen ofzo.
 
Momenteel staat hij even vast voor Maarten-ZXR.

Maar, ik kwam er gister achter dat ik vergeten ben om het volgende erbij te melden: Mijn kenteken is ingenomen bij de crash zelf en moet gekeurd worden op de remmen bij het RDW.
Waarom de remmen? Ik denk dat de politieagent die hem heeft ingenomen de koppeling bedoelde, aangezien dat stuk is afgebroken, maar geen idee had dat waar die hendel voor diende en ervan uitging dat het de remmen waren. Remmen zelf zijn intakt.

Uiteraard worden bovenstaande bedragen. geschrapt en mocht er toch interesse in zijn/blijven dan hoor ik het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan