Schade z750

16 feb 2003
121
0
Beek en Donk
Ik ben een schade z750 op het oog en nu weet ik niet goed wat te doen.

Het is een zwarte met een deuk in de tank, geschaaft windschermpje, scheur in de kont en de verdere schaafplekjes aan stuur enz.

Hij heeft 9000km gelopen en moet €4500 kosten.

Graag jullie mening?????????
 
Als het een Nederlandse motor is, klinkt het niet slecht.
 
Tank is duur geintje... Als ie vervangen moet worden iig.

En anders het kuipwerk laten spuiten en tank plamuren/uitdeuken. Of je het de moeite waard vind voor die paar euro's (?) is maar de vraag natuurlijk.
 
Ik ben een schade z750 op het oog en nu weet ik niet goed wat te doen.

Het is een zwarte met een deuk in de tank, geschaaft windschermpje, scheur in de kont en de verdere schaafplekjes aan stuur enz.

Hij heeft 9000km gelopen en moet €4500 kosten.

Graag jullie mening?????????

als dat dezelfde is als dat ik denk dat het is,(motorcentrum eindhoven) dan moet er ook een nieuw dynamodeksel op ala 100 pleuro.
ik zou het iig niet doen
 
die van mij zal binnenkort ook wel ergens opduiken

heeft 500 km gelopen en is een paar maand geleden totalloss verklaard en verkocht aan een opkoper
 
Kijk eens goed naar afgebladderde verf, dit is een teken van onderliggend, verbogen metaal.
Vooral rond het balhoofd, lagers en andere centrale punten.
Als je op het frame ed dit ziet, noooooooit kopen, je hebt dan te maken met een krom frame!!!
Dit is altijd slecht voor de wegligging en heel duur om te repareren, als het al kan.

5x checken, het lieft met een vreemde (jij bent al een beetje verkocht) of een officiële keuring overwegen bij de ANWB.

En bij twijfel: Vertrouw maar op je onderbuik gevoel.
 
die van mij zal binnenkort ook wel ergens opduiken

heeft 500 km gelopen en is een paar maand geleden totalloss verklaard en verkocht aan een opkoper

Dan heb je qua volgende motor i.i.g. de juiste keus gemaakt Mr. Hornet!

Zóó!

full
 
Ik ben een schade z750 op het oog en nu weet ik niet goed wat te doen.

Het is een zwarte met een deuk in de tank, geschaaft windschermpje, scheur in de kont en de verdere schaafplekjes aan stuur enz.

Hij heeft 9000km gelopen en moet €4500 kosten.

Graag jullie mening?????????

als je een hoop dingen wilt vervangen komen er nog een hoop pleurotjes bij.
maar het is je eige keuze.
 
zo'n schade fiets is alleen goedkoop als je alles of een groot deel zelf kunt repareren en spuiten.. als je een groot deel moet laten doen en veel nieuwe onderdelen moet kopen ben je met een schadevrije motor mischien wel goedkoper uit..

nieuwe tank kan wel eens rond de 500 / 600 euro kosten... en dan de rest nog..
 
Mijn Z750 had schade aan de koplamp/stuur/tank/schuifschade

Opknappen was wel te doen geweest maar dan is het de vraag of je niet beter een 2e hands machine kunt kopen (zonder schade)

ik heb gekozen voor het laatste (dus als iemand een mooie zwarte Z750 weet te staan zonder al te veel km's hou ik me aanbevolen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan