Schade ZX9R `98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retired

MF'er
4 dec 2007
50
0
Met pijn in mijn rechterarm te koop:
Zx9r uit 1998, bijna 25000 op de teller

Uit de bocht gevlogen. Gevolg: deuk in ego en schade aan de motor.
- Ergste is voorschade. Topkuip en zijkap compleet kapot.
De motor werd afgeremd door een hulpvaardige sloot. Dit had wat gevolgen voor de vork.
Als ik het stuur recht heb, staat het wiel naar rechts de bocht in. Na het ongeval ben ik nog zo`n 50km naar huis gereden, en kon met 100 nog steeds het stuur los laten.

SDC10359.jpg

SDC10355.jpg

SDC10354.jpg

SDC10356.jpg

SDC10357.jpg

SDC10358.jpg


Eenmaal thuis gekomen ben ik meteen begonnen met het eraf schroeven van de kappen, en heb deze ook vrijwel meteen weer 2e hands van internet geplukt.
Mijn vrouw was iets minder onder de indruk van mij "doortastendheid" en vind mijn motor dagen wel over.
Tip: Na een val van je motor eerst naar de dokter, daarna eens met de vrouw praten.
Beide niet gedaan en ben naderhand toch iets meer onder de indruk van de schuiver :+
 
Kappen:
SDC10360.jpg

SDC10361.jpg


Zijkap is lelijk, en onder de sticker zit nog een schuifplek, maar het was mijn bedoeling deze te laten spuiten.... Gaat er niet meer van komen.

Rechter luchtinlaat (plasticen buis) is bij het frame gebroken.

Onderhoud: vorig jaar nieuwe olie/filter, remvloeistof was 2 jaar geleden gedaan.
Banden: voor ok! achter matig.

Vraapgrijs 2000 euro

Bieden via PM, op/aanmerkingen over de prijs mogelijk, maar houd het netjes :-)
Staat in Assen
Ps. telefoon: nulzes-27231913

Gr. Dennis
 
Laatst bewerkt:
Hey Ruud!
Bedankt voor je bod, ik houd het eerst nog even in mn achterhoofd :-)

Voor de mensen die het zich al afvroegen: de koplamp zit er ook gewoon bij, en is heel!
Scheelt je weer 200 euries!

Gr. Dennis
 
Nog even een up :-)
Mag zo mee voor 1900 euro! Krijg je dr ook zegeltjes bij.

Gr. Dennis
 
Mmmm.... voor 1900 euro roggel ik dr wat freebees bij, komt helemaal goed!
Ja, lijkt me voor de handige mensen onder ons een mooie basis. Als je de topkuip+zijkappen en voorlamp vekoopt heb je vrij snel 5-600 euro terugverdiend.

Gr. Dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan