Schade...

Ik erger me dus altijd dood, zowel in de auto als op de motor, aan mensen die de heeeeeele rij ophouden door stil te gaan staan aan het begin van de invoegstrook hopende dat iemand ze er tussen wil laten. Volgens mij hebben we allemaal geleerd door te rijden tot bijna aan het einde, daar je snelheid aan te passen en rustig te ritsen.
Als zo'n sukker stil gaat staan aan het begin, ga IK er dus via de vluchtstrook omheen en rij wel door tot het einde van de vluchtstrook.
Je hebt ook van die mensen die in de file een meter of 400 tussen hen en hun voorganger laten. Afstand houden ok, maar een beetje aansluiten kan geen kwaad.
Zucht, bloeddruk stijgt alweer, maar rij dan ook elke dag op de motor A10 richting Coen, das niet goed voor je bloeddruk.



Ik heb geleerd dat je vaart maakt en kijkt waar je ertussen kan, waar dat nou is vooraan/achteraan of in het midden als je het overige verkeer maar niet hindert. Rij ook iedere dag A10 maar geen last van mijn bloeddruk hoor...... ;)
 
Ik heb ooit een Nissan Primera gehad die volgens mij vervloek was, om de paar maanden knalde er iemand erop/erin (en op 1 x na steeds in mijn recht) waarvan het hoogtepunt een 40 tonner was die door rood kwam en me vol in de flank nam.
Na 2 jaar heb ik die wagen buitengesmeten, hij was te slecht voor mijn gezondheid (was er tot op heden steeds zonder een schram uitgekomen).
Met de motor rijd ik al jaren, op een paar bange momentjes na (komt iedereen wel ééns tegen volgens mij) nog steeds zonder schade.
Moet wel toegeven dat ik het echt rustig houd en steeds op mijn hoede ben voor zotte streken van mijn mede weggebruikers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan