Schademotor opkoper

Revinator

MF'er
23 sep 2018
96
35
Hoooi..

Ik wil van 2 schademotoren af.

Het gaat om een cbr600f4 uit 99 en een cb500 uit 98. Bij de 600 is de voorvork krom (verbouwd naar naked) en her en der wat klein schade. De 500 heeft glij schade, kromme vork en velg.

Weet iemand waar ik dit kwijt kan?
 
Als je geen zin hebt in marktplaats of motorshopper, dan een sloperij.
 
Waarom zet je ze niet op MP of hier in het verkoop gedeelte? Met de juiste en eerlijke beschrijving erbij, misschien heeft er wel iemand interesse.

Ik ben wel benieuwd naar de honda 500, afhankelijk waar die staat.;)
 
Niks.
Denk je dat opkoper diep in de buidel gaat tasten?
Daar kom je pas achter als je het vraagt ,een fiets heeft altijd een waarde,zelfs voor beschadigde delen vragen sloperijen geld.
En vraag het bij diverse sloperijen.
 
Daar kom je pas achter als je het vraagt ,een fiets heeft altijd een waarde,zelfs voor beschadigde delen vragen sloperijen geld.
En vraag het bij diverse sloperijen.
Zelf moeite doen zal t meeste opleveren.

Een opkoper vragen geeft aan; geen moeite.
W6n dan gaan twee oude kapotte gebakjes niet veel opbrengen.
 
Zelf moeite doen zal t meeste opleveren.

Een opkoper vragen geeft aan; geen moeite.
W6n dan gaan twee oude kapotte gebakjes niet veel opbrengen.
Tja als je er snel vanaf wil is de sloperij de makkelijkste manier ,heb je ook geen gezeur.
 
En slopen en in onderdelen verkopen is het meeste werk en duurt het langst, maar levert het meeste geld op.
Als je het zat bent, kun je rest naar de oud ijzer boer ( = recycling) brengen. Gaat het per kilo.
 
Dank voor de reacties tot nu toe..

In onderdelen verkopen heb ik idd aan gedacht maar daar heb ik helaas simpelweg de ruimte niet echt voor.

De motoren staan in Nieuw Vennep.
 
1592295172281.png




1592295268680.png




1592295099429.png


1592295115128.png



1592295142648.png




O-)
 
Dank voor de reacties tot nu toe..

In onderdelen verkopen heb ik idd aan gedacht maar daar heb ik helaas simpelweg de ruimte niet echt voor.

De motoren staan in Nieuw Vennep.

Nieuw Vennep is voor mij te ver (250 km) O-)
Maar wonen in de randstad betekent ook meer potentiële kopers.;) In onderdelen of zelf uit elkaar halen kan altijd nog, maar ik zou er niet eens aan beginnen. Vaak als een motor een motorisch defect heeft wordt het moeilijk om die te verkopen. Maar de problemen die jij opnoemt zijn voor veel mensen goed op te lossen. Gewoon te koop zetten voor een bodem prijs, dat is nog altijd meer dan dat via een opkoper vangt voor dit soort projecten.
 

Alles wat metaal is kan naar de schroot, de huidige prijzen kun je online vinden.
Daarna kan de plastic in de plastic container, daarna blijft er niet zoveel over van een motor behalve de banden. Alles wat je de moeite van verkopen waard vindt kun je op mp zetten. Demontage heb je zo te zien al voor elkaar.

db
 
HPmotoren Eemnes, die zijn net Jezus; ze maken er weer goed rijdende exemplaren van, met nauwelijks kilometers en hooguit wat gebruikssporen. Heb ik van horen zeggen......
 
Boonstra Motoren zou je kunnen proberen (die koopt ook veel schademotoren op van motorzaken/verzekeringen). Verwacht geen hoofdprijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan