Schademotor?

Rebellation

Die hard MF'er
Donateur
7 mrt 2004
770
17
Limburg
Weten jullie hoe je kunt checken of een motor die je wilt kopen ooit schade gehad heeft? En ik bedoel dan niet dat je het kunt zien aan de motor zelf 8-)

Bijv door de verzekering te bellen ofzo?
 
Kwestie van kijken en rijden...
Als je niets kunt vinden wat is dan het probleem?
('k haal zelf ook graag ff de kappen eraf bij aankoop van motor)
 
wat is het toch altijd met jullie schademotorsyndroom. Als de motor in goede staat is verder en is gerepareerd met orginele onderdelen, dan is er toch niets aan de hand. Ik rijdt zelf nu ook met een ex-schade motor, en 3 van mijn kameraden ook. Daar kun je je voordeel mee doen hoor, schadebak kopen, repareren, en hoppa een motor waarvan je precies weet in welke staat ie is.

En wat is trouwens schade in jouw ogen, omgevallen? glijschade? total los? en waarom mag een versleten onderdeel wel vervangen worden, en een kapot onderdeel niet.

een motor moet gewoon technisch goed zijn, en that's that
 
wat is het toch altijd met jullie schademotorsyndroom. Als de motor in goede staat is verder en is gerepareerd met orginele onderdelen, dan is er toch niets aan de hand. Ik rijdt zelf nu ook met een ex-schade motor, en 3 van mijn kameraden ook. Daar kun je je voordeel mee doen hoor, schadebak kopen, repareren, en hoppa een motor waarvan je precies weet in welke staat ie is.

En wat is trouwens schade in jouw ogen, omgevallen? glijschade? total los? en waarom mag een versleten onderdeel wel vervangen worden, en een kapot onderdeel niet.

een motor moet gewoon technisch goed zijn, en that's that

:^
 
wat is het toch altijd met jullie schademotorsyndroom. Als de motor in goede staat is verder en is gerepareerd met orginele onderdelen, dan is er toch niets aan de hand. Ik rijdt zelf nu ook met een ex-schade motor, en 3 van mijn kameraden ook. Daar kun je je voordeel mee doen hoor, schadebak kopen, repareren, en hoppa een motor waarvan je precies weet in welke staat ie is.

En wat is trouwens schade in jouw ogen, omgevallen? glijschade? total los? en waarom mag een versleten onderdeel wel vervangen worden, en een kapot onderdeel niet.

een motor moet gewoon technisch goed zijn, en that's that

Klopt ook wel. Echter ik schrok nogal toen ik de motor wilde verzekeren. De persoon van de verzekeringmaatschappij zei me toen ik het kenteken noemde dat er een malus verklaring op de motor zat. Toen ik daarop vroeg of dat betekende dat het een schademotor was zei hij ja en toen werd ik in de wacht gezet. Toen de persoon terugkwam zei hij dat de motor gewoon te verzekeren was. Toen ik nogmaals vroeg of hij schade had gehad zei de medewerker dat hij dat niet mocht zeggen :?

Vandaar dat ik argwaan kreeg...

Als de motor goed is maakt het me ook niet zoveel uit, ik hou gewoon niet van oneerlijkheid *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan