Schakelaar BMW K100RS

Hajees

Rookie
6 aug 2006
18
0
Weet iemand waar deze schakaar op een BMW K100RS van 1987 voor dient?

Alvast bedankt voor de reactie.
full
 
Da's de magnetron nood-schakelaar :+

Ik had op mijn K100RS (latere 16v model van 1990) 2 of 3 "dummy" schakelaars die gebruikt konden worden voor opties als mist-/waarschuwingslampen en handvat verwarming (die ik niet had). Als er niets gaat branden of warm wordt wanneer je hier op drukt vermoed ik dat het zo'n optionele schakelaar is. Voel eens achter de kuip of wip de schakelaar omhoog en zie of er bedrading op aangesloten zit.
 
Laatst bewerkt:
Het is een schakelaar met draden in zwart, wit en grijs. Het is een schakelaar die naar beneden gedrukt als het ware tijdelijk (als grootlichtschakelaar) te schakelen is. Naar boven ingedrukt staat ie "vast" aan.
 
Da's de magnetron nood-schakelaar :+

Ik had op mijn K100RS (latere 16v model van 1990) 2 of 3 "dummy" schakelaars die gebruikt konden worden voor opties als mist-/waarschuwingslampen en handvat verwarming (die ik niet had). Als er niets gaat branden of warm wordt wanneer je hier op drukt vermoed ik dat het zo'n optionele schakelaar is. Voel eens achter de kuip of wip de schakelaar omhoog en zie of er bedrading op aangesloten zit.
de dummy's hebben geen symbooltjes.
gezien het symbooltje ga ik er van uit dat dit ex overheid is.
 
Het is geen import- of ex-overheid motorfiets. En er zijn ook geen rode en/of blauwe strepen op de kuip :Z .
Ik zal inderdaad op zoek moeten de plek waar de draden naar toe leiden. Het zou best eens kunnen dat het een zwaailampschakelaar is die van een ex-overheidfiets afkomstig is en achteraf is gemonteerd voor het één of ander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan