Schakelen bij hoge toeren

doe het net als vdg volgas versnellingspook op spanning dodemansknop in en je zit in de volgende

klaar komt klara good luck
 
Kijk, dat je dat zonder koppelen wilt doen om sneller te zijn ok. Maar om dat nou te gaan toepassen omdat je niet anders kan...
Koop dan wat anders idd.

Ik rij zelf altijd met koppeling, lijkt me gewoon niet echt gezond voor je fiets als je het niet gebruikt. Maar misschien valt het ook wel mee allemaal.

Oja, misschien een beetje verzitten, voeten anders zetten en bepaalde spieren aanspannen helpt ook wel :X
 
Tja, wat zou ik hier eens gaan neerzetten?

Veel, heel veel, sterkte gewenst met je R1. Ik hoop dat je dit seizoen veilig door komt. In het 2e jaar is er vaak al veel meer onder controle en ga je dit soort topics niet meer openen.

Succes.



Om nog je vraag te beantwoorden over 'bijna afgerukte armen' en dergelijke > Je hebt een motor gekocht en die heet R1. Staan vaak bekend om hun vrij snelle acceleratie ;)
 
koop nou maar een cb250, voor je het weet heb je een tuintje op je buik

:(

Ja....ik weet dat een R1 niet de ideale beginnersfiets is B|
Maar kom op hé...hij is wel vet 8-)

En eerlijk gezegd vind ik er makkelijker te rijden als een 600, omdat je zoveel kracht onderin hebt. Je moet inderdaad alleen je koppie erbij houden en je rechter hand goed in bedwang.

Ik blijf gewoon vrolijk oefenen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan