Schakelen DCT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan 161

Rookie
23 nov 2017
4
0
Hallo iedereen,

Hopelijk zit ik hier op het forum over de Honda VFR1200X Crosstourer, want ik ben hier nieuw en niet gewoon een forum te gebruiken.
Ik ruilde mijn Yamaha Tracer in voor de X-Tourer en heb daar nog geen moment spijt van gehad, integendeel.
De CT is van 2013 en ik heb een vraag over het schakelen in AT mode in S stand.
Kan je in deze stand ook ingrijpen met de “flippers” want bij mijn motor gaat dat niet?
Volgens de dealer is dit normaal. Ingrijpen kan enkel in D stand of anders in MT mode rijden...
Niet dat het mij stoort want de bak schakelt fantastisch maar ben toch benieuwd naar jullie bevindingen/reacties.
Grts
Johan
 
Hallo iedereen,

Hopelijk zit ik hier op het forum over de Honda VFR1200X Crosstourer, want ik ben hier nieuw en niet gewoon een forum te gebruiken.
Ik ruilde mijn Yamaha Tracer in voor de X-Tourer en heb daar nog geen moment spijt van gehad, integendeel.
De CT is van 2013 en ik heb een vraag over het schakelen in AT mode in S stand.
Kan je in deze stand ook ingrijpen met de “flippers” want bij mijn motor gaat dat niet?
Volgens de dealer is dit normaal. Ingrijpen kan enkel in D stand of anders in MT mode rijden...
Niet dat het mij stoort want de bak schakelt fantastisch maar ben toch benieuwd naar jullie bevindingen/reacties.
Grts
Johan

Avond Johan. de vraag kan je ook stellen bij de nc700 nc750 forum.
Maakt niet uit.
Ik rijd een nc750s dct en wat ik weet en leest in de beschrijving dat de flippers de andere standen overroelt. Tenzij de comp denkt van; he, even wachten nog met terug schakelen want hij maakt te veel toeren. groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan