schakelen lukt niet...

1 feb 2002
4
0
papendrecht
Hoi allemaal,ik heb het volgende probleem:Mijn honda 125cc crosser heeft problemen met overschakelen.Ik heb er nieuwe koppelingsplaten(inc. tussenplaten) ingezet,maar het probleem blijft,hij gaat wel in zijn eerste versnelling maar naar zijn tweede wordt al moeilijk.Wie weet hier een oplossing voor?Bij voorbaat hartelijk bedankt allemaal. Richard. mail: arthuros77@hotmail.com :]
 
Hoi allemaal,ik heb het volgende probleem:Mijn honda 125cc crosser heeft problemen met overschakelen.Ik heb er nieuwe koppelingsplaten(inc. tussenplaten) ingezet,maar het probleem blijft,hij gaat wel in zijn eerste versnelling maar naar zijn tweede wordt al moeilijk.Wie weet hier een oplossing voor?Bij voorbaat hartelijk bedankt allemaal. Richard. mail: arthuros77@hotmail.com :]

komt de koppeling wel helemaal vrij??
weet je zeker dat er de juiste platen inzitten en heb je die op de juiste manier gemonteerd.
 
Bedankt voor de reacties.
Er zit ook een soort stelschroef in de schakelklok(ik denk dat het zo heet)welke ik helemaal heb ingedraaid.Ik weet niet of dit ook zo hoort of dat je hem moet afstellen.Weet een van jullie dit? Het is een rood motorblok uit 1981.(dus de kans dat er slijtage aan de diverse onderdelen is zal vrij groot zijn.)Alvast weer bedankt allemaal. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan