Zeeuwmeeuw
MF veteraan
Marinus Huitema
Dit is een slechte start om zo je eerste post te plaatsen!!!!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
terug schakelen gaat wel maar is niet aan te raden.en met terug schakelen wel de koppeling gebruiken
In het motorblad Motoplus staan wel eens 50 dkm testen. Toevallig stond er bij de 50 dkm test van de Yamaha R1 dat er niets versleten was en alles van het blok en bewegende delen ver binnen de fabrieksmarge zat. Alleen de schakelvorken waren iets wat versleten en dat kwam doordat er altijd is op en af geschakeld zonder te koppelen. Als dat het enige is na 50 dkm..
Wel ben ik van mening dat een SS of andere competitie fiets er beter tegen kan.
Tevens doen ze niet anders in de GP
't Is de enige manier waarop ik kan schakelen (fjr AS)Wat is de zin van schakelen zonder koppeling te gebruiken ? Wat win je daar nou mee ? Is het stoer om dat tijdens een café praatje te vertellen?
Je maakt eerder wat kapot dan dat het goed doet aan je versnellingsbak.
Wat is de zin van schakelen zonder koppeling te gebruiken ? Wat win je daar nou mee ? Is het stoer om dat tijdens een café praatje te vertellen?
Je maakt eerder wat kapot dan dat het goed doet aan je versnellingsbak.
Met een dnepr of jawa is het geen probleem (halfautomatische koppeling)
voor de rest: Als de koppeling niet nodig was zat hij er niet op.
Wil je het spul heel houden moet je de koppeling gebruiken.
Tjek?