Schakelpookje CBR600F

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ik heb hier nog een schakelpookje liggen van me vorige CBR en met de CBR die ik nu heb ben ik niet van plan om onderuit te gaan :P

Dus hij mag weg. Ding is vrijwel nieuw. Hij komt van een '92 model af maar past (zo ver ik weet) op modellen van '91-'98.

Voor een flesje malibu mag ie weg! Of als ik em moet opsturen, €16 + verzendkosten.


full
 
Ja klopt.............is misschien wel wat om op deze motor in opbouw te plaatsen, zit nu ook een CBR600 setje op maar de versnellingspook is iets verlast.

full
 
Ja klopt.............is misschien wel wat om op deze motor in opbouw te plaatsen, zit nu ook een CBR600 setje op maar de versnellingspook is iets verlast.

[afbeelding]

Als het ophangpunt nog gelijk is moet dat wel passen lijkt me, is volgens mij hetzelfde model voetsteun als de mijne.

Ik laat je vanavond even weten welke maat het is.

Mooi motortje om te zien hoor!
 
Laatst bewerkt:
Helaas heb ik niet altijd een computer bij de hand en aangezien het nu weekeind is en weer thuis zie ik het topic nu weer op het netvlies ;)

Helaas is het een cm te kort dan -O- Ik moet 24mm afstand hebben, gaat hem niet worden dus.

Wel gelijk een kickje natuurlijk :)
 
Helaas heb ik niet altijd een computer bij de hand en aangezien het nu weekeind is en weer thuis zie ik het topic nu weer op het netvlies ;)

Helaas is het een cm te kort dan -O- Ik moet 24mm afstand hebben, gaat hem niet worden dus.

Wel gelijk een kickje natuurlijk :)

24 mm? ik vraag me nu ff af of ik dan wel het goede heb gemeten. Ik heb namelijk de diameter van het gat gemeten of bedoelde jij hoe diep het gat is waar de bout in komt?

En thanks for the kick *D
 
Inderdaad ik bedoelde de lengte, de diameter klopt een heel eind zo uit het blote hoofd.

Er blijven dus nog kansen bestaan :+
 
Dat klopt wel want deze hier heeft wat teveel speling en is opgevangen met een ring.

Kan in een evenlop opgestuurd worden als het goed is!
 
Dat klopt wel want deze hier heeft wat teveel speling en is opgevangen met een ring.

Kan in een evenlop opgestuurd worden als het goed is!


In een bubbeltjes envelop past het denk wel ja maar vraag me af of het dan ook door de brievenbus past.......

Ik ga maandag wel even langs het postkantoor om te kijken of dat kan. Dan weet ik ook meteen hoeveel het verzenden kost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan