schapenvacht zadeldek

Schapenvachtjes werden in de medische wereld gebruikt tegen doorliggen/zitten, hier is men inmiddels van terug gekomen omdat het meer nadelen opleverde dan voordelen.

Maar als je van schapen houd moet je het vooral doen;-)
en vergeet vooral de vossestaarten aan je bar-ends niet.
 
Is dit topic nou serieus of loopt iedereen nou maar wat te fucken? Of anders gezegd... te sheepshaggen?
 
Is dit topic nou serieus of loopt iedereen nou maar wat te fucken? Of anders gezegd... te sheepshaggen?
*D
450px-Dunlop_laarzen-1.jpg
 
Wat dacht je van zeehondjes bont?
Kleed vast mooi af bij zwarte Guzzi's.

babyseal.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haaaaaaa!,

Lullen jullie allemaal maar!
Ik zit mooi in frankrijk. :W
Met m'n schape vaggie!!
Lekker warm, lekker zacht en het ruikt ook nog vertrouwd!!

Groeten uit frankrijk! :Y
 
Laatst bewerkt:
Is dit topic nou serieus of loopt iedereen nou maar wat te fucken? Of anders gezegd... te sheepshaggen?

Zoals de meeste topics op MF,
TS had een serieuze insteek en sommigen gaan daar serieus op in, anderen niet....

Schapenvachten worden vaker gebruikt door overlanders om seat van bv allroad comfortabeler te maken bij veel uren in het zadel/dag.

Zie bv:
Touring Ted » XT600E Overland prep.
 
Heb ik van horen zeggen hoor :+
Ik ook, van een oud-collega uit Schotland :P

"A man finally makes his fortune and is having his dream house bulit. As he talks to the architect on how he wants the house built he says, 'See that tree there, don't cut it down because under that tree I made love for the first time.'

The architect says he understands the sentimental value of the tree and he will design the house so that the tree isn't harmed.

Then the man says, 'And you see that tree over there, I don't want it cut either, because her mother stood there and watched as we made love.'

The architect could hardly believe his ears,'That's incredible, what did her mother say?'

To which the man replies,'Baaaaaa.'' "
 
Zoals de meeste topics op MF,
TS had een serieuze insteek en sommigen gaan daar serieus op in, anderen niet....

Schapenvachten worden vaker gebruikt door overlanders om seat van bv allroad comfortabeler te maken bij veel uren in het zadel/dag.

Zie bv:
Touring Ted » XT600E Overland prep.
Ik heb toch wel heel wat km's achter de rug onderhand en heel wat motoren in binnen- en buitenland gezien maar ik kan me niet of amper herinneren dat ik iemand met een schapevacht heb zien rijden...

Heb ook wel eens dik 1000 km aan 1 stuk (met uiteraard een paar tankstops) gemaakt maar ik had toen niet echt veel last van het zadel. Ook niet na een rit over diverse bergpassen van 13 uur.

Vandaar dat ik het me afvroeg.
 
Heb ook wel eens dik 1000 km aan 1 stuk (met uiteraard een paar tankstops) gemaakt maar ik had toen niet echt veel last van het zadel. Ook niet na een rit over diverse bergpassen van 13 uur.

Vandaar dat ik het me afvroeg.

Ik ben ook geen ervaringsdeskundige hoor :)

Maar er zal natuurlijk ook veel verschil inzitten per motor/zadel.
En een schapenvachtje is voordeliger dan een ander zadel laten maken etc of een corbin ofzo.

Daarnaast zit er ook verschil in gebruik, met een weekje touren heb ik op mn gsx ook nooit last gehad.

Maar als je maand na maand hele dagen in het zadel zit dan kan het anders worden :P
Op de XT heb ik nog geen lange ritten gemaakt, maar dat lijkt me toch een stuk minder confortabel.
Wel ben ik het schapenvachtje al meerdere keren tegen gekomen op bv HorizonsUnlimited (DE website voor overlanders) in bike preparation topics :)
 
~
Zoals de meeste topics op MF,
TS had een serieuze insteek en sommigen gaan daar serieus op in, anderen niet....Schapenvachten worden vaker gebruikt door overlanders om seat van bv allroad comfortabeler te maken bij veel uren in het zadel/dag.



















Daar heb ik met mijn topics ook altijd last van. ;(
 
Laatst bewerkt:
ja jongens zit niet zo te mekkeren en ga er serieus op in..
T'is weer hetzelfde, veel geschreeuw en weinig wol.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan