schapenvacht

zag laatst bij de kwantum een stuk schapenvacht uit nieuw zeeland voor 45 euro. vond het nog behoorlijk duur. wat zijn eigenlijk richt prijzen voor schapenvacht???

die van de kwantum was ook wit, liefst heb ik zwart, past beter bij het zadel. iemand ideeen??
 
zag laatst bij de kwantum een stuk schapenvacht uit nieuw zeeland voor 45 euro. vond het nog behoorlijk duur. wat zijn eigenlijk richt prijzen voor schapenvacht???

die van de kwantum was ook wit, liefst heb ik zwart, past beter bij het zadel. iemand ideeen??
je bent een jaar op zoek geweest naar een schapenvacht :? :?

in die tijd had je een schaap op kleur kunnen fokken O-)
 
zag laatst bij de kwantum een stuk schapenvacht uit nieuw zeeland voor 45 euro. vond het nog behoorlijk duur. wat zijn eigenlijk richt prijzen voor schapenvacht???

die van de kwantum was ook wit, liefst heb ik zwart, past beter bij het zadel. iemand ideeen??
Kheb je terug gemaild. ff een piccie van wat mogelijk is, maar dan helemaal in het zwart:

full
 
zeta-boy, mijn mailbox is empty. raar. ziet er goed uit dat stuk schapenvacht. zwart staat toch wel stukken beter denk ik.

is het nu ook echt zoveel lekkerder om een heel eind op schapenvacht te zitten?? of maakt het in principe niks uit?
 
zeta-boy, mijn mailbox is empty. raar. ziet er goed uit dat stuk schapenvacht. zwart staat toch wel stukken beter denk ik.

is het nu ook echt zoveel lekkerder om een heel eind op schapenvacht te zitten?? of maakt het in principe niks uit?
Door de schapenvacht zit je comfortabeler op de motor. Het is een stuk zachter. Ook zweet je minder omdat een schapenvacht veel minder warm wordt dan je normale zadel.

Oja weer teruggemaild......
 
Heb nog wel een paar BOERmannen, die zo af en toe een velletje op het balkon hebben hangen na het slachten............www.alishoarma.maroc
Grapje natuurlijk, maar het gebeurt nog steeds, door heel nederland......
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan