Schatting dagwaarde (All Risk, of niet?)

Zijn dit 100% bedragen of inclusief schadevrije jaren?

Gooi het allrisk gedeelte en de no-claim beschermer uit je polis en je kan een extra keer tanken per maand.
 
Uhhhmmmm is dit per maand?

ik betaal de helft PER JAAR WA


Zat er ook nog eens naar te kijken, wat een bezopen bedrag..
Ik betaal zo'n 60 euro per jaar voor de vfr , 12 maanden per jaar.. ( rij in de winter ook )
( 3 jaar no-claim, heb nog niet zo lang m'n A )

Die oldtimer nog minder.. Alleen moet/mag die 3 maanden per jaar op stal.
 
Maakt TS geen foutje met het verzekeringsbedrag?
Ts is 26-27 jaar oud
Een bike van 18 jaar oud en dan € 63.= per maand premie ?
Dat is € 760.= per jaar .
 
Gaat over premie van €63.42/ maand.............

Uhhhmmmm is dit per maand?

ik betaal de helft PER JAAR WA




Ja, dat herken ik wel!

Voor dat maandbedrag ben ik voor het hele jaar klaar aan vaste lasten.
Dan bedoel ik dus voor 1 jaar verzekering(WA) en MRB tesamen.

En die MRB is een paar jaar terug door die boeven van de belasting ineens ingevoerd. Voorheen betaalde ik helemaal niks. Nu kost dat €29/jaar. En daarbij niet rijden in de winter :(

Je kan natuurlijk zeggen wat is €29? Da's toch weer een volle tank benzine! :?
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn verzekeraar de dagwaarde opvragen was het eerste fat ik wilde doen, echter reageerde deze vrij ontwijkend op de vraag. Mijn gedachtegang was inderdaad als de waarde onder de 1000 is om de motor uit WA te halen en zelf geld apart te zetten. Dan vang ik nog een minimale hoeveelheid rente ook.
ik vind het niet zo gek van de verzekeraar. doen ze een laag bedrag op de mail dan word je boos en stap je over.
doen ze een hoog bedrag op de mail en krijg je volgende week een ongeluk moeten ze dat ook gaan hanteren.
 
Maakt TS geen foutje met het verzekeringsbedrag?
Ts is 26-27 jaar oud
Een bike van 18 jaar oud en dan € 63.= per maand premie ?
Dat is € 760.= per jaar .


Momenteel is deze verzekerd. Ik had het wellicht kunnen vertellen maar dit zijn inderdaad maandbedragen. Ik maak hier dus geen fout en de bedragen zijn inclusief schadevrijejaren.

Edit: Zojuist besloten n.a.v. alle feedback de no claim beschermer en het all risk gedeelte op te zeggen. Mag dus een slotje op :-)!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan