Schermerdijktuig ;-)

RiderOn2Wheels

Die hard MF'er
3 jul 2009
625
507
West-Friesland
gister (zaterdag) gespot. 1x blauwe/witte R1 of R6. 2x rood/wit/grijze Gixxer (als ik het goed heb).

waren flink aan het racen op de Schermerdijk. staat toch duidelijk een bord met; "minder toeren is minder overlast". ik hoorde ze al in Ursem zelf en ging toen maar een kijkje nemen. stonden bij de hobbytuintjes en eentje scheurde me flink voorbij toen ik daar fietste. zelfs met handjes los, wat ik heel gewaagd vond op zo'n smal bochtig weggetje.

kwam ze later nog in Ursem zelf tegen. ze reden toen rustig. volgende keer als ik ze weer zo zie scheuren op de Schermerdijk, dan zeg ik er wat van. vraag ik of ik mee mag doen :-D

scheurtuig, maar machtig mooi
 
ik zou zeggen kom eens een kijkje bij de lekdijk nemen, is het hele weekend lang dat 'tuig'... :)
 
Zo leuk vind ik dat niet; met dat soort acties werk je in de hand dat de dijkweggetjes òfwel worden verboden voor motoren òfwel worden volgelegd met drempels.....
 
Daar komen binnenkort dan ook wel weer van die drempels. :(
Vanaf Heerhugowaard tot aan Ursem liggen ook van die kolere dingen.
Is toch schrikken met je SS beide wielen los van de grond. _O-
 
gister (zaterdag) gespot. 1x blauwe/witte R1 of R6. 2x rood/wit/grijze Gixxer (als ik het goed heb).

waren flink aan het racen op de Schermerdijk. staat toch duidelijk een bord met; "minder toeren is minder overlast". ik hoorde ze al in Ursem zelf en ging toen maar een kijkje nemen. stonden bij de hobbytuintjes en eentje scheurde me flink voorbij toen ik daar fietste. zelfs met handjes los, wat ik heel gewaagd vond op zo'n smal bochtig weggetje.

kwam ze later nog in Ursem zelf tegen. ze reden toen rustig. volgende keer als ik ze weer zo zie scheuren op de Schermerdijk, dan zeg ik er wat van. vraag ik of ik mee mag doen :-D

scheurtuig, maar machtig mooi
Ik heb m'n vier cilinder ingeruild voor een V-twin... Zo kom ik de bewoners van Ursem ook tegemoet :9
 
gister (zaterdag) gespot. 1x blauwe/witte R1 of R6. 2x rood/wit/grijze Gixxer (als ik het goed heb).

waren flink aan het racen op de Schermerdijk. staat toch duidelijk een bord met; "minder toeren is minder overlast". ik hoorde ze al in Ursem zelf en ging toen maar een kijkje nemen. stonden bij de hobbytuintjes en eentje scheurde me flink voorbij toen ik daar fietste. zelfs met handjes los, wat ik heel gewaagd vond op zo'n smal bochtig weggetje.

kwam ze later nog in Ursem zelf tegen. ze reden toen rustig. volgende keer als ik ze weer zo zie scheuren op de Schermerdijk, dan zeg ik er wat van. vraag ik of ik mee mag doen :-D

scheurtuig, maar machtig mooi
Dus jij fietst met je handjes los :P
 
Daar komen binnenkort dan ook wel weer van die drempels. :(
Vanaf Heerhugowaard tot aan Ursem liggen ook van die kolere dingen.
Is toch schrikken met je SS beide wielen los van de grond. _O-
:Y volgende maand gaat hij voor 2 weken dicht wegens nieuw wegdek. dat houd in drempels en een dubbele doorgetrokken streep |(
 
:')

wat een kuttopic zeg :')

en die borden van minder toeren, minder overlast hebben helemaal geen betekenis.

gr
 
Daar komen binnenkort dan ook wel weer van die drempels. :(
Vanaf Heerhugowaard tot aan Ursem liggen ook van die kolere dingen.
Is toch schrikken met je SS beide wielen los van de grond. _O-
dan komen de bulderende laagtoerige SM's om de hoek kijken })
 
Laatst bewerkt:
Zo leuk vind ik dat niet; met dat soort acties werk je in de hand dat de dijkweggetjes òfwel worden verboden voor motoren òfwel worden volgelegd met drempels.....

gevolg: te lage versnelling blijven rijden; meer herrie.

Die ene importdijkmadam houdt vanzelf wel een keertje haar kop shut!
 
Daar komen binnenkort dan ook wel weer van die drempels. :(
Vanaf Heerhugowaard tot aan Ursem liggen ook van die kolere dingen.
Is toch schrikken met je SS beide wielen los van de grond. _O-


large


Gewoon nog wat harder gaan rijden..........280 km/h ofzo.
 
Daar komen binnenkort dan ook wel weer van die drempels. :(
Vanaf Heerhugowaard tot aan Ursem liggen ook van die kolere dingen.
Is toch schrikken met je SS beide wielen los van de grond. _O-

Dat wordt dus constant in z'n één over de drempel, vol het gas erop -> repeat.
 
Tsja ik weet niet hoor die drempels..

Ik rem er altijd voor af.. en daarna weer het gas erop.. dat geeft toch meer overlast lijkt mij dan dat je er gewoon 'normaal' langs rijdt?
 
ik zou zeggen kom eens een kijkje bij de lekdijk nemen, is het hele weekend lang dat 'tuig'... :)


gisteren nog geweest en hebben ons ingehouden, was lekker rustig :]


trouwens maar een paar drempels tegengekomen :9
[van die zwarte betumen opligdrempels]
 
Laatst bewerkt:
Zo leuk vind ik dat niet; met dat soort acties werk je in de hand dat de dijkweggetjes òfwel worden verboden voor motoren òfwel worden volgelegd met drempels.....

ach ja Lady. ik vond het wel leuk. tis er een mooi dijkje voor en nu kan het nog. es kijken of ze er straks weer zijn. doe ik ff mee met m'n ZZR. ben ik nog aan het opknappen, maar toeren maakt ie wel. wie weet gaat die ene weer hoge toeren maken en daarna weer met losse handjes rijden, ga ik hem na doen. ik wil ook wel eens een keer een dare devil zijn :+
 
ik zou zeggen kom eens een kijkje bij de lekdijk nemen, is het hele weekend lang dat 'tuig'... :)

Geen goed idee, wordt je gelijk weer de dijk afgereden door de wannabees die hun bochtenwerk aan het oefenen zijn en bijna altijd hun bocht eindigen op de verkeerde weghelft. :P
 
Ik snap niet wat er zo leuk is aan die dijkjes :z
Zal wel gebrek aan beter zijn O-) (eifel :P ,luxemburg :9 een circuit *O* (en dat alles regelmatig :] ) .
Dan weer eens de dolomieten,dus dijkjes zijn hiero al jaren :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan