Schermerdijktuig ;-)

^2
En dan nog ff doorrijden bij Rhenen de rivier oversteken en doorrijden naar Arnhem over de dijk, binnendoor richting Nijmegen en bij de Waalbrug de dijk weer op, richting Ochten
haha juist!.

bij rhenen de brug over en dan gelijk recht richting eiland van maurik is ook mooi!

dan kan je gewoon helemaal doorknallen tot aan vianen aan toe!.

maar amerongen naar wijk blijft gewoon de lekkerste weg om even snel naar toe te gaan en wat te knallen/touren ( woon zelf in v'daal nl )
 
Bij Rhenen de brug over kan ook ja. Alleen ik weet nog geen mooie weg naar Rhenen toe (kom uit Ede), alleen net voor de Grebbeberg zitten een paar mooie slingers, maar voor de rest is het immer gerade aus :P
 
Bij Rhenen de brug over kan ook ja. Alleen ik weet nog geen mooie weg naar Rhenen toe (kom uit Ede), alleen net voor de Grebbeberg zitten een paar mooie slingers, maar voor de rest is het immer gerade aus :P
daar is ook geen mooie weg naar toe :+
haha

ja langs bennekom wageningen in, daar de dijk pakken en onderaan de berg uit komen en dan eroverheen en je bent in rhenen.. maar mooier kan ik me het niet bedenken:O vanaf ede kan je opzich ook wel leuk binnendoor rijden richting arnhem, en dan in arnhem naar onderen gaan richting al die plassen! kan je ook leuk rijden! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan