Schermerdijktuig ;-)

Ik snap niet wat er zo leuk is aan die dijkjes :z
Zal wel gebrek aan beter zijn O-) (eifel :P ,luxemburg :9 een circuit *O* (en dat alles regelmatig :] ) .
Dan weer eens de dolomieten,dus dijkjes zijn hiero al jaren :W

idd, dijkjes zijn helemaal niet bijzonder. Maar, meeste noorderlingen hebben niet beter.
 
Ik wel :) ,om een uurtje of 10 vertrekken en ,voila om 11 uur zit ik al in bij aken om 12 uur in adenau (met legale snelheden :P )
:+

Binnen 10 min zit ik al in DL.........tis wat met die dijkwegen........


Trouwens gisteren met een groepje langs de Ijssel gereden... Was druk met oldtimers....
 
Tjah dijkjes enzo.

Ikzelf ben meer een toer rijder (op een TRX met open Loser uitlaten...) dus ik ga er nooit zo hard langs. Het is trouwens de Noordschermerdijk dacht ik die jij bedoel. Die rij ik vaker, ik kom uit Obdam. Als ik geen inspiratie heb, doe ik een rondje West-Friese Omringdijk.

mvg Rick
 
Tjah dijkjes enzo.

Ikzelf ben meer een toer rijder (op een TRX met open Loser uitlaten...) dus ik ga er nooit zo hard langs. Het is trouwens de Noordschermerdijk dacht ik die jij bedoel. Die rij ik vaker, ik kom uit Obdam. Als ik geen inspiratie heb, doe ik een rondje West-Friese Omringdijk.

mvg Rick


_O- :')
 
1 - het is gewoon de Schermerdijk, maar ik zal er nog es op letten

2- er staat op dat bord; lagere toeren is minder overlast. tja, m'n ZZR kan tot 14000 toeren, dus tussen de 6000 en de 12000 toeren is dus lager
 
Toch een leuk stukkie om te rijden.
Hoop daar binnenkort ook te eens langs te gaan.
Even door m'n oude dorpje heen (Oterleek), kijken of er nog dingen veranderd zijn.
Nog een paar weekjes mag ik afrijden, kan bijna niet wachten.
 
Leven en laten leven, helaas kan dat niet meer in nederland. De 1 loopt het te verzieken voor een ander :( :( :( .
 
Leven en laten leven, helaas kan dat niet meer in nederland. De 1 loopt het te verzieken voor een ander :( :( :( .

Het heeft ook een andere kant, Leon. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je aan de andere kant van het water woont, schijtziek wordt van die motoren als je er niets mee hebt. Een aantal zal er gewoon rustig overheen rijden met gepaste uitlaten, maar een ander deel (waar ik ook toe behoor :+ ) blaast er regelmatig met een open pijp overheen.

Maar ik denk dat ik te egoïstisch ben om goed naar dat bord te luisteren en met 60 (of 80? Hoe hard mag je daar eigenlijk? :') ) over die dijk te tuffen.
 
Ik wel :) ,om een uurtje of 10 vertrekken en ,voila om 11 uur zit ik al in bij aken om 12 uur in adenau (met legale snelheden :P )


Idem hier, alleen vertrek ik meestal op zondag ochtend rond half 8, dan zit ik om kwart over 9 bij Hannes aan het ontbijt in adenau ( dan zijn de broodjes nog warm) snelheden iets minder legaal, maar wel rustig op de weg. Dan is het ook nog niet druk op de Ring. Meestal ben ik om een uur of 2 weer thuis, voor de motoGP of de F1
 
Hoi,
Nog ff en we mogen er helemaal niet meer op....
Thx !
zo is dat. Je verknalt 't voor jezelf én anderen. :N
Ook m'n voorganger Downsider heeft gelijk.
Als je denkt dat je zo hard kunt en moet, ga dan gewoon op een circuit. :z
Het wordt dan natuurlijk wel minder leedvermaak in het najaar bij "wegmisbruikers".
Als je daar dan weer zo'n huilend jongetje ziet... _O-
:W
Ad B
 
@Ad B, alleen mogen ze het circuit niet op met hun open pijpen.
Persoonlijk snap ik de voorliefde voor herrie niet, dat was leuk toen ik 16 was

Wordt het niet gewoon tijd dat er wat aan handhaving van geluids normen gedaan wordt ipv het hele land vol re gooien met van die k*t drempels?
 
@Ad B, alleen mogen ze het circuit niet op met hun open pijpen.
Persoonlijk snap ik de voorliefde voor herrie niet, dat was leuk toen ik 16 was

Wordt het niet gewoon tijd dat er wat aan handhaving van geluids normen gedaan wordt ipv het hele land vol re gooien met van die k*t drempels?

alsof drempels enig nut hebben voor geluid, steeds afremmen en optrekken veroorzaakt meer overlast dan constant toeren rijden.

En circuitrijden, weet je niet hoe duur dat is. Als jij het wil financieren best, maar voor de werkende man is circuitrijden iets wat je mischien een paar keer per jaar kunt doen.

Overigens, ik merk dat met dB killers in m'n uitlaat ik bijna niet opgemerkt word. Mensen die me bijna van de weg drukken omdat ze me niet zien en horen, lekker..
 
Idem hier, alleen vertrek ik meestal op zondag ochtend rond half 8, dan zit ik om kwart over 9 bij Hannes aan het ontbijt in adenau ( dan zijn de broodjes nog warm) snelheden iets minder legaal, maar wel rustig op de weg. Dan is het ook nog niet druk op de Ring. Meestal ben ik om een uur of 2 weer thuis, voor de motoGP of de F1

Goed om te weten ;)
 
En de gekookte eitjes ook trouwens, heerlijk zitten daar. Ga je via de döttinger höhe naar adenau? Of ga je voor de ring van de 258 af en dan linksaf? Schitterend stukje weg is dat.
 
Afgelopen zondag met 12 supertenere's over de dijk getoerd.
Tja, 12 man, speelgoed met lange veerwegen en een dijkje met drempels............ :N



















*O*
 
Laatst bewerkt:
tja, waar kun je hier in Nederland nog lekker hard rijden?

waar kun je hier in Nederland nog lekker off the road rijden?

waar kun je hier in Nederland nog lekker je gas open draaien zonder geluidsoverlast?

waar kun je hier in Nederland nog lekker je motor naar de kloten rijden? (lees wheelies en stoppies maken voor liefhebbers)

in ieder geval niet in de kop van N-H
 
Terug
Bovenaan Onderaan