Schetterbekkie overleden

Nog even vastsjorren...
full
 
Namens de familie iedereen hartelijk bedankt voor de aanwezigheid. Ze vonden het geweldig dat Janneke haar laatste motorritje zo heeft kunnen maken in een grote stoet motoren.

Verder heb ik niks meer toe te voegen aan wat degenen voor mij reeds geschreven hebben. Het was mooi, het was goed en Janneke kan trots zijn op haar twee dochters. Janneke is er niet meer, maar haar angel zal ons nog regelmatig prikken ;)
 
Heeeeel bijzonder zo'n laatste rit op een zijspan... Als ik de verhalen hier zo eens heb gelezen heeft ze dat ook wel verdiend. :} :} :} aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft!
 
Och, nog een leuke anekdote.... (nee, niet die van de kruising missen :X )

De begrafenis ondernemer had al eens eerder een groep motorrijders op bezoek.
Na afloop sprak hij nog even met mij over het ingetogen karakter dat déze (wij dus)motorrijders hadden itt de laatste ervaringen die hij had opgedaan (je weet wel, HA-achtige taferelen :N )

Ik heb hem toen verteld dat dit nogal mensen zijn die niet zo zeer aan "verkleedpartijtjes" deden, maar ook gewoon naar hun werk of op vakantie gaan met de motor.

Met dat "verkleedpartijtje" begreep hij precies wat ik bedoelde toen hij zei: Ah! dat andere was meer te vergelijken met een dagje uit van de stichting?! ;)


_O-
 
Laatst bewerkt:
Kon helaas niet eerder reageren...

Ik vond en vind het nog steeds zeer indrukwekkend, een hele mooie uitvaart... Tot ziens Janneke
 
Och, nog een leuke anekdote.... (nee, niet die van de kruising missen :X )

De begrafenis ondernemer had al eens eerder een groep motorrijders op bezoek.
Na afloop sprak hij nog even met mij over het ingetogen karakter dat déze (wij dus)motorrijders hadden itt de laatste ervaringen die hij had opgedaan (je weet wel, HA-achtige taferelen :N )

Ik heb hem toen verteld dat dit nogal mensen zijn die niet zo zeer aan "verkleedpartijtjes" deden, maar ook gewoon naar hun werk of op vakantie gaan met de motor.

Met dat "verkleedpartijtje" begreep hij precies wat ik bedoelde toen hij zei: Ah! dat andere was meer te vergelijken met een dagje uit van de stichting?! ;)


_O-
:+
 
Een indrukwekkende dag, zonder meer.



Rust zacht, Janneke. Je leeft voort in de herinnering van de mensen om je heen.
 
Ook ik zie dit topic nu pas: erg indrukwekkend om te lezen.
Ik wens alle betrokkenen erg veel sterkte bij dit verlies, en heb respect voor hen die haar laatste reis zo prachtig hebben laten verlopen.

Rust zacht Janneke.
 
Geweldig dat ze zo haar laatste reis heeft gemaakt, compleet in stijl en in de lijn van Janneke. Helaas heb ik haar nooit mogen leren kennen, maar heb diep respect voor haar en diegenen die haar zo'n mooie uitvaart hebben kunnen geven.

Janneke.....rust zacht, meid.
Familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte gewenst in deze donkere tijd.
 
FF een moeilijk momentje nu. Tjee meid wat mis ik je. Wat ik er niet voor over heb om nog een keer voor je naar Besancon te rijden. Toen wist ik al dit is niet goed.
Al onze gesprekken per telefoon in bed over jou over mij je meiden het koor MF en alles wat er maar voorbij kwam. Samen koken of met ons allen als Suske en Wiske op zoek naar de toverkol en maar rijden richting het gat door de wolken. Bingo daar was de heks.
Ik weet dat je vlakbij bent maar wat mis ik je lieverd.

Maar ik ben zo blij en dankbaar je te kennen je hebt mij zoveel geleert en me zoveel gegeven.
Zelfs op het eind vocht je om mij dat laatste kusje op mijn oor te geven.

Lieverd als er een persoon is die ik ken die op de lijst stond om een Engel te worden dat ben jij dat. Alleen wisten we niet dat je al zo snel dienst had.

Kusje en knuffels Carlos


Ik wil iedereen bedanken voor alles wat jullie voor Janneke hebben gedaan.
 
Damn...ik lees dit topic nu pas -O-

Wat zal ik je missen in WuD-topic!
Je was echt leuk mens!

Rust in zacht.... '(

:j Miranda, Matthew en Jeroen
 
Terug van vakantie, even terug gelezen, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
de foto's en teksten spreken boekdelen


Janneke, rust zacht
 
FF een moeilijk momentje nu. Tjee meid wat mis ik je. Wat ik er niet voor over heb om nog een keer voor je naar Besancon te rijden. Toen wist ik al dit is niet goed.
Al onze gesprekken per telefoon in bed over jou over mij je meiden het koor MF en alles wat er maar voorbij kwam. Samen koken of met ons allen als Suske en Wiske op zoek naar de toverkol en maar rijden richting het gat door de wolken. Bingo daar was de heks.
Ik weet dat je vlakbij bent maar wat mis ik je lieverd.

Maar ik ben zo blij en dankbaar je te kennen je hebt mij zoveel geleert en me zoveel gegeven.
Zelfs op het eind vocht je om mij dat laatste kusje op mijn oor te geven.

Lieverd als er een persoon is die ik ken die op de lijst stond om een Engel te worden dat ben jij dat. Alleen wisten we niet dat je al zo snel dienst had.

Kusje en knuffels Carlos


Ik wil iedereen bedanken voor alles wat jullie voor Janneke hebben gedaan.


biglift stuurt een knappe pitspoes van de TT naar Carlos voor een hele dikke
hugs.gif


Een goede vriend verliezen is altijd erg zwaar.
Troost je erin dat er mensen zijn die met je meeleven.
 
Och, nog een leuke anekdote.... (nee, niet die van de kruising missen :X )

De begrafenis ondernemer had al eens eerder een groep motorrijders op bezoek.
Na afloop sprak hij nog even met mij over het ingetogen karakter dat déze (wij dus)motorrijders hadden itt de laatste ervaringen die hij had opgedaan (je weet wel, HA-achtige taferelen :N )

Ik heb hem toen verteld dat dit nogal mensen zijn die niet zo zeer aan "verkleedpartijtjes" deden, maar ook gewoon naar hun werk of op vakantie gaan met de motor.

Met dat "verkleedpartijtje" begreep hij precies wat ik bedoelde toen hij zei: Ah! dat andere was meer te vergelijken met een dagje uit van de stichting?! ;)


_O-

Wij zijn er al een keer eerder geweest met een groep van MF met een rouwstout, denk toch niet dat hij ons bedoelde :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan